Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند شب پیش بود که سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری اکراینی بر فراز آسمان تهران همه را در غم و اندوه فرو برد. این هواپیما که حامل ۱۷۶ مسافر بود پس از برخاستن از فرودگاه امام در نزدیکی شهریار سقوط کرد.

پس از این حادثه دردناک گمانه زنی‌های در مورد علت سقوط هواپیما مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرانجام با بررسی‌های انجام شده امروز مشخص شد که اصابت موشک پدافند هوایی علت سقوط این هواپیما بوده است. بنا به اعلام مسئولان کشور نزدیک شدن این هواپیما به یک منطقه حساس نظامی هنگام چرخش در آسمان موجب شد تا پدافند هوایی در آن لحظه آن را شیئی مشکوک تلقی کرده و به سمت آن شلیک کند. بلافاصله پس از تایید این موضوع مسئولان کشور ضمن عذرخواهی بابت این خطای انسانی با خانواده‌های داغدار مسافران ابراز همدردی کردند.

اما انتشار خبر سقوط هواپیمای اکراینی بر اثر خطای انسانی با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه بو و بسیاری ضمن تاکید بر حساسیت مسئولان ذیربط برای جلوگیری از چنین خطا‌های مشابهی در آینده، هوشیاری مردم را خواستار شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سقوط هواپیما پدافند غیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند

وال استریت ژورنال گزارش داد که ایالات متحده هواپیما‌های نظامی از جمله جت‌های جنگنده و هواپیما‌های بدون سرنشین خود را از امارات متحده عربی به قطر منتقل می‌کند. 

به گفته مقامات آمریکایی ناشناس، این اقدام نتیجه تصمیم امارات متحده عربی است که به آمریکا اجازه نمی‌دهد از پایگاه هوایی الظفره در ابوظبی به یمن و عراق حملات هوایی انجام دهد.

گفته می‌شود که ایالات متحده این تجهیزات را به پایگاه هوایی العدید در قطر منتقل می‌کند، جایی که استفاده از آن محدودیتی نخواهد داشت. 

به گفته این مقامات امارات از بیم آنکه به همکاری با آمریکا در حمله fه عراق و یمن متهم نشود و هدف حمله نیرو‌های مقاومت قرار نگیرد، از آمریکا خواسته جنگنده‌های خود را به پایگاه دیگری منتقل کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • نیروی دریایی آمریکا چند هواپیما و از چه انواعی در اختیار دارد؟ (+عکس)
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • سوخت گیری هوایی یک هواپیما با بالگرد (فیلم)
  • سوخت گیری در آسمان چگونه و چقدر طول می‌کشد؟
  • تصاویر لحظه فعال‌ شدن پدافند هوایی در بندر اشغالی ایلات + ویدئو
  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟