Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی بیرجند از انهدام باند توزیع‌کننده مواد مخدر صنعتی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه چهار متهم دستگیر شدند.

سرهنگ غلامرضا شاهوردی، امروز شنبه ۲۱ دی بیان کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان بیرجند اطلاعاتی دریافت کردند که افردی در یکی از محلات شهرستان بیرجند اقدام به توزیع مواد مخدر در بین جوانان می‌کنند که با توجه به گزارشات مردمی و نارضایتی شهروندان موضوع بررسی و دستگیری متهمان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی بیرجند بیان کرد: مأموران طی تحیقاتی مکان‌های مختلف فعالیت این باند توزیع مواد مخدر را شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضائی سرباند و سه نفر از اعضای این باند را دستگیر و مخفیگاه‌های آنان را بازرسی کردند.

شاهوردی افزود: مأموران در بازرسی از محل‌های فعالیت سوداگران مرگ، 503 گرم هروئین، 149 گرم شیشه و 130 گرم تریاک بسته‌بندی شده و آماده فروش را کشف کردند.

وی با بیان اینکه پلیس به صورت قاطع با سوداگران مرگ برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۱۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از درخواست مقامات قضایی از مأموران پلیس درخصوص دستگیری یکی از محکومین جرایم اقتصادی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت این گزارش، مأموران انتظامی کرمانشاه تحقیقات همه‌جانبه خود را برای دستگیریگی فرد تحت تعقیب آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه وی در محله شهرک ژاندارمری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه فرد تحت تعقیب و هماهنگی با مقام قضایی، وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه محکوم علیه، به جزای نقدی بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان در محاکم قاضی تهران محکوم و تحت تعقیب قرار داشته، خاطرنشان کرد: این فرد تحویل مراجع قضایی شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد