Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان قصد دامن زدن به اتفاقات بین این باشگاه و استقلال را ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از اینکه دو باشگاه استقلال و فولاد درباره تعویق دیدار روز ۲۶ دی ماه خود تصمیم مشترکی گرفتند و خواهان موکول شدن این بازی به زمانی دیگر بودند، یک اتفاق نقل و انتقالاتی این دو باشگاه را مقابل هم قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیاندا پاتوسی، هافبک اهل آفریقای جنوبی که یک نیم فصل در استقلال بازی کرده بود و امسال عضو تیم بنی یاس امارات بود، به یکی از پر مشتری ترین بازیکنان در بازار زمستانی ایران تبدیل شد.

در این بین تیم های استقلال و فولاد به صورت جدی خواهان جذب پاتوسی بودند و رقابتشان به جایی رسید که نهایتا پاتوسی به فولاد خوزستان پیوست.

بعد از این اتفاق، باشگاه های استقلال و فولاد وارد یک فاز تقابلی با یکدیگر شدند و مطالبی در فضای مجازی خطاب به هم منتشر کردند.

آخرین اقدام هم این بود که باشگاه استقلال از سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد اعلام شکایت کرد. آذری در واکنش به صحبت استقلالی ها که پول را عامل فولادی شدن پاتوسی عنوان کرده بودند، گفته بود می شود به راحتی پول را منتقل کرد و نمی دانم چرا استقلالی ها این مشکل را دارند.

اما سعید آذری درباره این شکایت استقلالی ها گفت:

فضای کشور مساعد نیست و مردم داغدارند. ضمن اینکه استقلال و فولاد باید در آینده ای نزدیک مقابل هم قرار بگیرند و خوب نیست که هواداران درگیر یک جو روانی منفی قبل از این دیدار بشوند، به همین دلیل این پرونده از نظر من مختومه است و اقدامی انجام نمی دهم. اما باشگاه استقلال مختار است هر کاری که صلاح می داند، انجام دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فولاد باشگاه استقلال آیاندا پاتوسی استقلال باشگاه استقلال فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)

به گزارش ورزش سه، دو بازیکن جوان استقلال در هفته های پایانی لیگ هم از اثبات خود به کادرفنی این تیم خسته نشدند و همچنان با انگیزه‌های بالا در تمرینات این تیم شرکت می‌کنند تا شانس خود را در ادامه لیگ و همچنین برای فصل بعد با پیراهن آبی دنبال کنند.

امیرعلی صادقی بازیکن جوان استقلال که در دیدارهای دوستانه برای این تیم گلزنی کرد و در تمرینات هم حضور کامل داشته هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و حتی برای دقایق کوتاه هم به زمین فرستاده نشده تا در کنار خالدآبادی تنها بازیکنی باشد که در زمین حضور پیدا نکرده است.

سامان تورانیان در بازی با نساجی 7 دقیقه و در بازی با پیکان در دقیقه 92 وارد زمین شد و فرصت حضور کمتر از ده دقیقه در تیم استقلال داشته است، البته حضور حردانی، یامگا و فخرالدینی در بازی نکردن این بازیکن جوان بی‌تاثیر نبوده است.

تورانیان و صادقی در تمرین دیروز استقلال کنار دیگر بازیکنان به وزنه زدن پرداختند و آماده دیدار با تراکتور شدند.

دیگر خبرها

  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)