Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانواده مرحوم مهدی اسحاقیان از شهر درچه اصفهان که فرزندشان را در سانحه سقوط هواپیمای اوکراین از دست دادند در این خصوص بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش مشرق، خانواده مرحوم مهدی اسحاقیان از شهر درچه اصفهان که فرزندشان را در سانحه سقوط هواپیمای اوکراین از دست دادند در این خصوص بیانیه‌ای صادر کردند.

بیشتر بخوانید: تشکیل کارگروه برای رسیدگی به درخواست‌ خانواده‌های قربانیان «ترودو» به بیانیه ایران واکنش نشان داد

در این بیانیه آمده است: اینجانب عباسعلی اسحاقیان پدر مرحوم مهدی اسحاقیان که فرزند عزیزم را در سانحه‌ی سقوط هواپیمای اوکراین از دست دادم ضمن تشکر فراوان از ابراز همدردی شما مردم انقلابی و همیشه در صحنه تقاضا دارم مراقب باشید هرگز سخنی که تضعیف‌کننده‌ نیروهای جان‌برکف سپاه پاسداران و نظام ولایی و انقلاب باشد بر زبان جاری نکنید تا در این شرایط حساس؛ در زمین دشمن بازی نکرده باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده مرحوم اسحاقیان در ادامه این بیانیه آورده‌اند: همه‌ ما مدیون تلاش‌های بی‌وقفه و خالصانه‌ نیروهای سپاه پاسداران هستیم. سپاهی که چهل سال است در دفاع از جان و مال و ناموس و کیان این ملت از هیچ تلاشی دریغ نکرده و در این راه؛ هزاران شهید و جانباز تقدیم کرده است.

در پایان این بیانیه آورده شده است: ما در حُسن نیت جان‌برکفان نیروی هوافضای سپاه، هیچ شک و شبهه‌ای نداریم. دشمنان سیلی خورده از مقاومت بدانند با فرافکنی و دروغ بستن به‌نظام به کمک رسانه‌های مواجب بگیرشان؛ نخواهند توانست از بی‌آبروتر شدن خود و شیرین‌کام شدن مقاومت از سیلی محکم سپاه بکاهند و مثل همیشه این امت بصیر ایران اسلامی است که با تبعیت از رهنمودهای مقام عظمای ولایت؛ نقشه‌های خبیثانه آنان را نقش بر آب خواهد کرد؛ از خداوند متعال مسألت داریم به همه داغداران این حادثه اندوه‌بار؛ صبر جمیل عطا فرماید و همه‌ی جان‌باختگان را با ارواح طیبه‌ی شهدا خصوصاً شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی محشور فرماید.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتقام سخت هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی سردار قاآنی اوکراین سپاه پاسداران مشرق سردار حاج قاسم سلیمانی شهید سپهبد انقلاب ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم ساختمان چهار طبقه به طبقه همکف ساعت ۱۰ و ۱۵ به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در منطقه ملک شهر خیابان مطهری گزارش شده است، افزود: نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌ها ۶ و ۱۸ برای این حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیروهای امدادی آتش نشانی با برش درب طبقه اول این جوان را که از ناحیه سر، دست و کمر آسیب دیده بود را از محل حادثه آزاد و تحول اورژانس دادند، گفت: این جوان در طبقه سوم روی نردبان بوده، سُر می‌خورد و از نورگیر به طبقه هم کف سقوط کرده است.

کد خبر 6097002

دیگر خبرها

  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب
  • روسیه: آمریکا در تکاپوی جایگزین‌کردن زلنسکی است
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت