Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص کاهش ادامه دار قیمت دلار، بازگشت هپکو به مدار تولید و کمبود عرضه خودرو در خبرگزاری میزان منتشر شد. تاریخ انتشار: 22:01 - 21 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۵۶۳۱

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص کاهش ادامه دار قیمت دلار، بازگشت هپکو به مدار تولید و کمبود عرضه خودرو در خبرگزاری میزان منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عرضه و تقاضا در بازار خودرو همخوانی ندارد/ روند عرضه خودرو باید پایدار باشد

زاوه گفت: در حال حاضر تقاضای خودرو طی یکسال در بازار ایران ۶۰۰ هزار دستگاه در سال است، اما تولید خودرو ۳۰۰ هزار دستگاه است بنابراین طبیعی است که گران می‌شود.

دلار در آستانه بازگشت به کانال ۱۲هزار تومان

نرخ خرید دلار امروز با کاهش ۱۰۰ تومانی با نرخ ۱۳ هزار تومان معامله شد.

تحریم صنعت فولاد تبلیغاتی است/ صادرات طبق برنامه در حال انجام است

احرامیان با اشاره به تحریم جدید علیه صنعت فولاد گفت: اضافه کردن اسم چند شرکت جدید تاثیری بر صنعت فولاد ندارد و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.

اوراق کوپن‌دار چیست؟

سود اوراق کوپن‌دار به‌صورت دوره‌ای قابل پرداخت است و طبق آیین‌نامه تصویب‌شده، بانک‌ها می‌توانند در ازای توثیق اوراق مالی اسلامی دولتی نزد بانک مرکزی، از سیاست‌گذار پولی اعتبار دریافت کنند.

ریزش تونل راه بم به جیرفت تکذیب شد

حسن نیا گفت: تونل راه بم به جیرفت ریزش نکرده و تمامی شایعات مطرح شده در این باره تکذیب می شود.

نرخ طلا و سکه امروز (۹۸.۱۰.۲۱)

هر قطعه سکه امامی امروز با افزایش ۸۱ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۴ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان رسید.

بیشتر بخوانید: رد ادعای اصابت موشک به هواپیمای اوکراینی/ ۴ روز فرصت برای ثبت در خواست یارانه معیشتی/ موتور جستجوگر ایرانی چه ویژگی‌هایی دارد؟ / واریز یارانه دی ماه

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اقتصاد ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودزنی آمریکا با تحریم روسیه/ مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، روزنامه وال‌استریت‌ژورنال نوشته است که شرکت هواپیماسازی بوئینگ به دلیل فقدان یکی از قطعات اصلی هواپیمای پهن‌پیکر «۷۸۷ دریم‌لاینر» که با همکاری مشترک یک شرکت آمریکا و یک شرکت روسی ساخته می‌شود، قادر به تولید این مدل هواپیما نیست و به دردسر افتاده است.

وال‌استریت‌ژورنال نوشت: مبدل حرارتی که در سیسم کنترل محیطی هواپیما استفاده شده و دمای قطعات الکترونیکی آن را تنظیم می‌کند، پیش‌تر با همکاری مشترک شرکت آمریکایی «کالینز اروسپیس» و شرکت «اچ‌اس-نائوکا» مستقر در مسکو ساخته می‌شود.

با این حال، این همکاری مشترک مارس ۲۰۲۲ و اندکی پس از آغاز جنگ روسیه و اوکراین، به عنوان بخشی از تحریم‌های آمریکا علیه روسیه، متوقف و خط تولید قطعات تنظیم دما به کارخانه جدید «کالینز اروسپیس» واقع در آمریکا و انگلیس منتقل شد. آنها در ابتدا موفق به تامین تقاضای بوئینگ بودند اما حالا با کمبود این قطعه روبه‌رو شده‌اند زیرا بوئینگ تصمیم به افزایش تولید «دریم‌لاینر» گرفته است.

دِیو کالهون، مدیر اجرایی ارشد بوئینگ در ماه آوریل گفته بود: «وقتی حمله اتفاق افتاد، خط تولید منتقل شده اما ظرفیت تولید با تقاضای ما همخوانی ندارد.

بوئینگ هفته گذشته به سرمایه‌گذاران اعلام کرد که به دلیل فقدان مبدل حرارتی و همچنین صندلی کابین، قادر به تولید کافی دریم‌لاینز نیست. تولید ماهانه بوئینگ ۷۳۷ مکس نیز به دلیل مشکلات این شرکت در رفع نواقص فنی(جدا شدن دریچه روی بال یک فروند هواپیمای خطوط هوایی آلاسکا در ماه ژانویه) تک‌رقمی شده است. این مدل سابقه طولانی در حادثه‌آفرینی دارد به طوری‌که حوادث رخ‌داده برای این مدل ناشی از نقص فنی، در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به مرگ بیش از ۳۴۰ نفر منجر شد.

کد خبر 6097169

دیگر خبرها

  • صف خرید فورس ۶ تن در بورس کالا
  • تقاضا برای خدمات cip همچنان بالا است/ روزانه چند نفر از خدمات cip در ایران استفاده می‌کنند؟
  • عدم همخوانی میزان کشفیات با ارزش بازار قاچاق پوشاک
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹هزار
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز/ قیمت‌ها ریزشی شد
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه / مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه/ مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر