Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بزرگداشت سالگرد آیت الله هاشمی رفسنجانی و نیز یادبود سردار شهید قاسم سلیمانی، شهید میرزایی و شهید زمانی نیا در حسینیه اعظم مهربانی ها واقع در شهر ری و با حضور محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران، مصطفی کواکبیان، پروانه مافی و علی مطهری نمایندگان مجلس شورای اسلامی، حسن خلیل آبادی رییس شورای شهرستان ری و جمعی از مسئولان و مدیران شهری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسن خلیل آبادی در آغاز این مراسم با اشاره به تقارن سالروز عروج آیت الله هاشمی و سالروز قتل امیر کبیر گفت: این تقارن را می توان در تلاش این دو بزرگمرد ایران در راه سازندگی کشور دید.

وی افزود: در همین ایام هم شهادت سردار دلها شهید سلیمانی و همرزمانشان شهید زمانی نیا و میرزایی اتفاق می افتد شهدایی که خونشان را برای سازندگی و ماندگاری ایران نثار کردند.

رییس شورای شهرستان با اشاره به اینکه شهیدان گرانقدر زمانی نیا و میرزایی از ساکنین شهر ری بودند افزود: آنچه از خانواده های این دو عزیز شنیدم خلوص و علاقه مندی به کشور بود. اینکه چقدر در تربیت فرزندان رنج کشیدند و با همه سختی ها فرزندان خود را بزرگ کردند و ما امروز مدیون این خلوصشان هستیم.

خلیل ابادی در ادامه سخنان خود به حادثه سقوط هواپیمای اکراینی اشاره کرد و گفت : حادثه دردناک سقوط هواپیما که به اشتباه مورد اصابت موشک قرار گرفت نیز دل همه مردم را به درد آورده است حادثه ای که در آن تعدادی از نخبه های این مرز و بوم جان خود را از دست دادند و تاسف بزرگ اینکه چرا باید در اطلاع رسانی این حادثه تاخیر وجود داشته باشد.

وی در ادامه افزود: اوایل انقلاب هر اتفاقی می افتاد با ریز جزییات منتشر می شد و مردم در جریان آن قرار می گرفتند و اینگونه مسایل را می پذیرفتند. متاسفانه این کش و قوس ها در انتشار آنچه رخ داده است در شان نظام نبود و نمکی بر زخم خانواده قربانیان بود.

خلیل آبادی ابراز امیدواری کرد تا این حوادث دیگر تکرار نشود و با همدلی و وحدت این حوادث را پشت سر بگذاریم.

وی در پایان سخنانش با یادآوری و تاکید بر اینکه آیت الله هاشمی مرد اعتدال عمل و تدبیر بود افزود: امیدواریم این رویه خط مشی مسئولان ما باش

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۲۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز همدردی با دانشجویان آمریکا در حمایت از مردم غزه، اظهار کرد: در برابر فعالیت های رژیم صهیونیستی، این دانشجویان می ایستند و مقابله می کنند و اینکه این اقدام جهانی شده باید آن را بزرگ دانست.

وی با بیان اینکه روز شوراها روزی برای تبریک نیست بلکه بهانه ای برای این که شان شوراهای شهرها و روستاها یادآوری شوند، خاطرنشان کرد: مردم سالاری دینی باید در طول سال جاری و ساری باشد. امروز شورای محلات آغاز به کار می کنند و اقدامات متراکم ستاد مشارکت محله ای قابل تقدیر است.

نادعلی افزود: اعتقاد ما این است که جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات باعث اجرای بهتر امور در این سطح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آن‌ها بازگردانیم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات