Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:57:22 GMT

۲ بازیکن جدید به تیم نفت مسجدسلیمان پیوستند

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۷۲۵۹۸

۲ بازیکن جدید به تیم نفت مسجدسلیمان پیوستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدامین اسدی مهاجم جوان عضو باشگاه پرسپولیس که ابتدای فصل از سوی گابریل کالدرون کنار گذاشته شد و محمدعلی صفا مهاجم نیم فصل نخست تیم دسته اولی سرخ پوشان پاکدشت با امضای قراردادهایی به تیم نفت مسجدسلیمان پیوستند.

این دو مهاجم سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می‌شوند و در ادامه‌ی لیگ می‌توانند تیم نفت را همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم نفت مسجدسلیمان در نقل و انتقالات زمستانی پنج بازیکن به اسامی مهدی زبیدی، آرمان قاسمی، امید سینک، محمدعلی صفا و محمدامین اسدی را به خدمت گرفته است و ضمن اینکه محمد طیبی از جمع نفتی‌ها جدا شده و احتمال جدایی سه بازیکن دیگر نیز وجود دارد.

کد خبر 4822902

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بوشهر 9 دی ایلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بارش برف شهادت شهرکرد سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه گرگان شیراز قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۲۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوشهر گفت: ۹۸ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر راه مناسب و آسفالت دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهرام اسدی اظهار کرد: در حال حاضر ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان از راه مناسب و آسفالت برخوردار هستند.

وی افزود: تنها هفت روستای این استان با جمعیت بالای ۲۰ خانوار فاقد راه آسفالته هستند که ساخت راه ۵ روستا با منابع ملی و استانی در برنامه امسال است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جادی‌ای بوشهر عنوان کرد: هدف‌گذاری سال گذشته این اداره کل احداث و بهسازی ۲۳ کیلومتر راه روستایی بود که ۴۹ کیلومتر اجرایی شد که دو برابر هدف‌گذاری اولیه رقم خورد.

اسدی اضافه کرد: اکنون ۳۹ پروژه راه روستایی با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال در بوشهر فعال است.

منبع: فارس

کد خبر 747435

دیگر خبرها

  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان