Web Analytics Made Easy - Statcounter

پائولو فونسکا حساسیت بازی با تیم فوتبال یوونتوس را درک می‌کند. ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو فونسکا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل یوونتوس در هفته نوزدهم رقابت‌های سری A بر قدرت و آمادگی شاگردانش تاکید کرد.

 سرمربی تیم فوتبال رم در این باره اظهار داشت: کلایورت از هفته آینده با ما تمرین خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماه ژانویه به مانند ماه گذشته است. نگران نیستم. تیم ما همیشه در تمامی لحظات و در بسیاری از بازی‌ها به خوبی واکنش نشان داده است. مقابل آتالانتا و پارما باختیم اما  همیشه خوب و جسورانه بازی کرده‌ایم. مشکل ما  این نوع تیم‌ها نیست. در مواقعی که با تیم‌هایی مثل جنوا و تورینوروبه‌رو می‌شویم، بیشتر نگران هستم تا مواقعی که با یوونتوس، اینتر یا ناپولی بازی می‌کنیم. کمی روحیه جنگندگی خود را از دست داده‌ایم و این یک مشکل برای تیم ماست. مشکل ما ایجاد موقعیت گل نیست. در تلاش هستیم  در موقعیت سازی پیشرفت کنیم. مشکل ما عدم روحیه جنگندگی است.

 او در مورد سرمربی رقیب افزود: من گذشته یوونتوس را با  سرمربیانش نمی‌شناسم. من فقط آن‌ها را با سرمربیگری  ساری به یاد می‌آورم. او یکی از بهترین سرمربیان  اروپاست و ایده مثبتی درباره فوتبال دارد که من واقعا آن را دوست دارم. اینتر و یوونتوس 2 تیم  کاملا متفاوت در نحوه تفکر درباره سبک بازی هستند. من هیچ یک از 2  تیم را بر دیگری ترجیح نمی‌دهم. ایده کونته بسیار قوی و مشخص است و ساری  در این زمینه با کونته برابر است. به فروش اوندر فکر نمی‌کنیم. او از لحاظ جسمی و تاکتیکی در حال پیشرفت است. همه می‌دانند امسال، سال صفر برای رم است و ما در تلاش هستیم تا با یک تیم قوی‌تر بازگردیم. در مدت کوتاهی می‌توانیم  با یوونتوس و اینتر بر سر کسب عنوان قهرمانی بجنگیم. 

فونسکا در پایان اظهار داشت: من واقعا بازار نقل و انتقالاتی ژانویه را دوست ندارم. پیدا کرن بازیکنان مناسب برای پیوستن به تیم کار ساده ای نیست. این بازار می‌تواند  فرصت مناسبی برای جذب بازیکنانی باشد که به آینده خود فکر می‌کنند. یافتن این نوع بازیکنان که آماده پیوستن مستقیم به تیم هستند، کار ساده‌ای نیست. این فرصت را داریم چنین بازیکنانی را پیدا کنیم. حواسمان جمع است. 

جدول رده‌بندی سری A

 

انتهای پیام/

 

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رم رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به اینزاگی: بیش از حد بزرگش کردید!

به گزارش "ورزش سه"، کاسانو که سابقه بازی در تیم‌های بزرگی مانند رئال مادرید، اینتر، رم و میلان را دارد در طول چند سال اخیر همیشه اظهارات جنجالی بسیاری را مطرح کرده که باعث شده نامش در فوتبال ایتالیا همچنان بر سر زبان‌ها باشد.

حالا به نظر می‌رسد که این بار نوبت به اینزاگی رسیده است که هدف حملات او قرار بگیرد، مربی‌ای که سال گذشته اینتر را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند و با آنها نایب قهرمان این مسابقات شد و این فصل هم توانست جام قهرمانی سری آ ایتالیا را به دست آورد.

کاسانو در مراسمی در کاتانیا درباره او گفت:« عجیب است که اینزاگی به خاطر قهرمانی در این رقابت‌ها به یک مربی فوق العاده تبدیل شده است اما من فکر می‌کنم که او باید به خاطر از دست دادن حداقل دو جام قهرمانی سری آ برابر تیم‌هایی که فاصله زیادی با بازیکنان او داشتند مقصر شمرده شود. »

این اظهارات در حالی مطرح شده است که اینزاگی همچنین موفق شده است سه قهرمانی در سوپرجام ایتالیا و دو قهرمانی در جام حذفی این کشور هم برای اینتر به دست آورد و مربی موفقی در این تیم به حساب می‌‌آید.

دیگر خبرها

  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • آنچلوتی: سخت بود چون همه حواس‌ها به بایرن است
  • حمله به اینزاگی: بیش از حد بزرگش کردید!