Web Analytics Made Easy - Statcounter

الناز کمپانی بانوی دونده کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات بین المللی داخل سالن جام فجر اظهار کرد: به نظرم زمان مناسبی برای برگزاری مسابقه انتخابی تیم ملی جهت رقابت‌های داخل سالن آسیا نبود و اکنون فصل مسابقه دادن نیست، چون من در دوران بدنسازی بودم و بدنم حدود یک هفته که به تحلیل رفته  است و سرعت لازم نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من  در اولین مسابقه رکورد ۸.۷۴  را ثبت کردم که به نظرم رکورد قابل قبولی را بدست آوردم.  

کمپانی درباره اینکه چرا نتوانست رکورد خودش را در مسابقات بین المللی جام فجر بدست آورد، گفت: مسئله فنی بود و در زمان مسابقه دادن تخت استارت مشکل پیدا کرد و داوران این مشکل حل کردند، اما زمان گرم کردن به پایان رسید و همین موضوع باعث شد نتوانم رکورد خوبی بزنم.  

بانوی دونده کشورمان درباره سطح کیفی مسابقات بین المللی داخل سالن جام فجر بیان کرد: مسابقات بین المللی بهتر از رقابت‌های داخلی برگزار شد، اما در ماده ۶۰ متر با مانع مشکل داریم.  

او درباره اینکه حمایتی از سوی فدراسیون دو و میدانی صورت می‌گیرد، گفت: من با هزینه شخصی زیر نظر گرگانی، مربی ام در گرگان تمرین می‌کنم و حمایتی از سوی فدراسیون دو و میدانی صورت نمی‌گیرد و خانواده ام مرا حمایت می‌کند.  

کمپانی درباره اینکه  بانوان دو و میدانی کار می‌توانند سهمیه جهانی و المپیک بدست آورند، اظهار کرد: به نظرم کسب سهمیه جهانی و المپیک سخت است، اما اگر ما دختران همانند پسران حمایت شویم به طور حتم می‌توانیم به آن سطح برسیم که بتوانیم ورودی  بدست آوریم. به هر حال رئیس فدراسیون دو و میدانی هنوز مشخص نشده است و این موضوع مشکلاتی را برای ورزشکاران این رشته ورزشی به وجود آورده است.

  بیشتر بخوانید: نتایج رقابت‌های بین المللی دوومیدانی داخل سالن جام فجر

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دوومیدانی تیم ملی دوومیدانی مسابقات بین المللی دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک رکورد شکنی سامیار | عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابه جا کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، شیرجه و واترپلو، سامیار عبدلی در ماده ۵۰ متر آزاد این مسابقات با ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴ رکورد این ماده که پیش از این به نام خود ثبت بود را بهبود بخشید. او هم‌چنین در مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابه‌جابی رکورد ۱۰۰ متر آزاد شد که پیش از این در مسابقات شنا بازی‌های آسیایی در مهر ماه سال ۱۴۰۲ با زمان ۰۰:۲۲.۸۰ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود و به عنوان سریع‌ترین شناگر ایران شناخته می‌شد.

سریع‌ترین شناگر ایران در آلمان رکوردشکنی کرد ماده ۵۰ متر آزاد مسافت بلند:
رکورد پیشین:

بازی های آسیایی هانگژو، مهر ۱۴۰۲، ثبت زمان ۰۰:۲۲.۸۰

رکورد جدید:

مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلما، اردیبهشت ۱۴۰۳، ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴

ماده ۱۰۰ متر آزاد مسافت بلند:
رکورد پیشین:

مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان، اردیبهشت ۱۴۰۳، ثبت زمان ۰۰:۵۰.۴۵

رکورد جدید:

مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان، اردیبهشت ۱۴۰۳، ثبت زمان ۰۰:۵۰.۳۴

کد خبر 847887 برچسب‌ها ویژه ورزشی آلمان شنا ورزش ایران

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار | عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابه جا کرد
  • عبدلی سومین بار حدنصاب ملی شنا را در مسابقات آلمان جابجا کرد
  • رکوردشکنی سامیار عبدلی در شنا
  • هت‌تریک رکوردشکنی سامیار در آلمان
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار/ عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابجا کرد
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد