Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار جویبار گفت: مشکلات بهداشتی واحدهای قصابی و کبابی جمعه بازار جویبار برطرف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جویبار، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان «پلمب واحدهای قصابی و کبابی جمعه بازار جویبار» خواستار پیگیری خبرنگاران فارس در این زمینه شدند.

جمعه‌بازار جویبار یکی از مشهورترین بازارهای هفتگی در استان مازندران است که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می‌توان در این بازار مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از قسمت‌های مهم این بازار که البته مشتریان بسیاری را به سمت خود جلب کرده و کمتر کسی هم هست که وارد این بازار شود و طعم جغول بغول‌ و کباب‌های معروف بازار را نچشیده باشد، واحدهای قصابی و کبابی است که یک هفته‌ای است به‌دلیل عدم رعایت بهداشت پلمب شده است.

به‌طور حتم در هر صنفی شاهد افرادی هستیم که با سوءاستفاده تلاش می‌کنند با کمترین هزینه بیشترین درآمد را به خود اختصاص دهند و این موضوع شامل همه افراد نمی‌شود و تقریباً در هر صنفی چنین افرادی هستند.

با توجه به اهمیت سلامت و همچنین گزارش‌های متعدد مبنی بر تخلفات بهداشتی، واحدهای قصابی و کبابی در این بازار پلمب شدند تا شاهد مشکلی در این زمینه نباشیم.

از سویی تعطیلی واحدهای قصابی و کبابی به ضرر افرادی می‌شود که هر هفته جمعه‌ها چشم به درآمد آن داشته باشند تا بتوانند در این برهه از زمان با توجه به مشکلات اقتصادی شرمنده خانواده خود نباشند که باید با توجه به اهمیت سلامت و همچنین اهمیت اشتغال برای این گروه از کسبه، هر چه زودتر اگر قرار است اتفاقی بیفتد در این زمینه برنامه‌ریزی صورت گیرد.

این سوژه هفتم آذر ماه سال گذشته در سامانه فارس من به ثبت رسیده و باتوجه به اینکه حل این مشکل نسبی بود و هر فردی با درآمدی که داشته باید واحد صنفی خود را سامان‌دهی کند از سال گذشته ازسوی خبرگزاری فارس مازندران پیگیری شده است تا به نتیجه مطلوبی برسد.

فرماندار جویبار در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: خوشبختانه با کمک رسانه و همچنین ورودی دادستانی و مسؤولان مشکلات بهداشتی واحدهای قصابی و کبابی جمعه بازار جویبار برطرف شد.

سیدعلی اسد بیان کرد: درحال حاضر مشکلات در این بازار به حداقل رسیده؛ البته این موضوع نسبی است و نمی‌توان به‌صورت قطعی نظری اعلام کنیم ولی باید بگوییم با پیگیری‌ها و نظارت دامپزشکی مشکلی نداریم البته باید گفت تا نقطه ایدهآل نیز فاصله داریم.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای قصابی و کبابی جمعه بازار که رفع نقص کردند و موازین بهداشتی را رعایت می‌کنند برای فعالیت منعی ندارند و درحال فعالیت هستند.

فرماندار جویبار با اشاره به اینکه سال‌های سال افراد بسیاری در بازار هفتگی جویبار  دارند کار می‌کنند که به‌طور حتم مورد حمایت ما هستند، تصریح کرد: جمعه‌بازار، مایه رونق اقتصادی شهر جویبار است اما باتوجه به اهمیت سلامتواحدهای صنفی باید به مسائل اجتماعی و بهداشتی توجه کنند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: جمعه بازار جویبار مازندران پلمب فرماندار جویبار اسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۲۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم

برنج پس از گندم یکی از پر تقاضاترین عنصر خانواده غلات است که در سفره‌های ما ایرانیان جایگاه ویژه‌ای دارد. شهر‌های شمالی کشور  به دلیل رطوبت، بارندگی های فراوان و زمین‌های مساعدی برای کشت برنج دارند.

در این روز‌های بهاری کشاورزان روستای کیامحله از توابع شهرستان جویبار استان مازندران نیز اقدام به کاشت برنج به روش مکانیزه کردند.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: فرهاد ولی‌زاده - مازندران

بیشتر بخوانید:

آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آموزش آشپزی / روشی خاص برای تهیه و طبخ ماهی کبابی
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است
  • ماهی کبابی را با این روش خاص بپزید و لذت ببرید
  • کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی