Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-05@03:09:24 GMT

بارسلونا نیاز به خرید مهاجم دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۷۳۵۳۹

بارسلونا نیاز به خرید مهاجم دارد؟

خبرگزاری میزان- در شرایطی که مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا چند هفته‌ای دور از میادین است، گفته می‌شود باشگاه قصد دارد مهاجم جدیدی جذب کند. تاریخ انتشار: 03:30 - 22 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۵۵۰۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، لوئیس سوارس، مهاجم تیم فوتبال بارسلونا که چند هفته‌ای است از ناحیه زانوی راست دچار مشکل شده، آن را به تیغ جراحان می‌سپارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا این سوال به وجود آمده که آیا بارسلونا با دوری چند هفته‌ای سوارس از میادین، نیاز به مهاجم جدیدی دارد؟

مسئولان باشگاه بارسلونا به همراه کادر فنی این تیم در حال حاضر مشغول بررسی شرایط هستند تا در صورت نیاز کادر فنی یک مهاجم جدید به خدمت بگیرند. این در حالی است که فرصت زیادی تا پایان نقل‌وانتقالات ماه ژانویه باقی نمانده و باید دید چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

سوارس که حدودا ۶ هفته‌ای دور از میادین است، دیدار‌های بارسلونا به ترتیب مقابل گرانادا، والنسیا، لوانته، بتیس، ختافه، ایبار را از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید: دیدار مخفیانه نمایندگان بارسلونا با ژاوی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا لوئیس سوارس ارنستو والورده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا/ رئال مادرید قهرمان لالیگا شد + فیلم

تیم بارسلونا در هفته سی و چهارم لالیگای اسپانیا، مهمان خیرونا بود که با نتیجه چهار بر دو شکست خورد تا با توجه به پیروزی سه بر صفر ساعتی قبل رئال مادرید مقابل کادیز، قهرمانی شاگردان آنچلوتی در لالیگا در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل قطعی شود.

بارسلونا در دقیقه سه گل اول بازی را توسط کریستنسن به ثمر رساند، اما یک دقیقه بعد بازی مساوی شد. بارسلونا در لحظات آخر نیمه نخست با پنالتی لواندوفسکی دوباره پیش افتاد، اما خیرونا در نیمه دوم سه گل پیاپی در ۹ دقیقه زد و با ۷۴ امتیاز، رتبه دوم را از بارسلونا گرفت و البته قهرمانی رئال را قطعی کرد.

این سی و ششمین قهرمانی رئال مادرید در لالیگا بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • خلاصه بازی بارسلونا و خیرونا + فیلم
  • بارسلونا قهرمانی را تقدیم رئال مادرید کرد
  • خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا/ رئال مادرید قهرمان لالیگا شد + فیلم
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها