Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان باشگاه استقلال مقدمات حضور برنی ایبینی را برای روز دوشنبه در تهران فراهم کرده‌اند. این بازیکن گزینه نهایی استقلال به عنوان جانشین آیاندا پاتوسی است و قرار است به زودی در تهران تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارد. این بازیکن ۲۷ ساله سابقه بازی در تیم‌های اف‌سی سیدنی، کلوب‌بروژ بلژیک، ونکوور وایتکپس آمریکا و چونبوک هیوندای کره‌جنوبی را دارد و سابقه بازی برای تیم امید کشورش هم در کارنامه‌اش دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به تیم ملی بزرگسالان استرالیا هم دعوت شده، اما فرصت چندانی برای بازی به دست نیاورده است. او در فصل ۱۱-۲۰۱۰ و زمانی که در تیم بلک تاون‌سیتی بازی می‌کرد جایزه کفش طلای برترین بازیکن لیگ جوانان استرالیا را نیز کسب کرده است. این بازیکن اگرچه متولد نیجریه است، اما در کودکی به استرالیا مهاجرت کرده و تابعیت استرالیایی دارد. برخلاف اظهارات برخی مدیران استقلال، اما آمار نشان می‌دهد که این بازیکن توانایی و سابقه بازی در پست هافبک‌هجومی را ندارد و پست تخصصی او وینگر راست است و همچنین سابقه بازی در پست‌های وینگر چپ و مهاجم نوک را نیز دارد. او در مجموع ۱۸۱ بازی که به میدان رفته ۳۴ گل و ۱۶ پاس گل داده، اما در ۵ فصل گذشته تنها ۶ گل به ثمر رسانده است! این بازیکن در آخرین تیم خود، چونبورک موتورز کره در ۱۰ هفته ابتدایی لیگ کره فقط در ۲ بازی به میدان رفته و سایر بازی‌ها را به دلیل مصدومیت و شرایط بدنی‌اش از دست داده است. او آخرین بار در هفته بیست‌ودوم برای تیمش به میدان رفت و تا هفته پایانی که هفته سی‌وسوم بود در ترکیب چونبورک موتورز قرار نگرفته است. اما چیزی که بیش از این می‌تواند هواداران استقلال را نگران کند پرونده پزشکی خرید احتمالی تیمشان است. طبق اطلاعات موجود در سایت ترانسفرمارکت، ایبینی در ۴ سال اخیر با مصدومیت‌های مختلفی دست و پنجه نرم کرده که جدی‌ترین آن شکستگی استخوان ساق پای این بازیکن بوده که دوری ۳۶۱ روزه او از میادین را به دنبال داشته است. او در ۲ سال اخیر نیز در ۳ مقطع مختلف به دلیل مصدومیت حدود ۱۰۰ روز خانه‌نشین بود!

منبع:خراسان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. با توجه به حساسیت‌های این بازی، کادرفنی استقلال در چند روز اخیر به صورت تمام وقت در حال آنالیز دیدارهای اخیر تراکتور بوده است.

به نقل از تسنیم همچنین اعضای تیم استقلال امیدوارند با توجه به واگذاری این باشگاه به هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مطالبات‌شان را تا قبل از دیدار با تراکتور دریافت کنند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900583

دیگر خبرها

  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد