Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@16:01:35 GMT

عکس ؛ استقلالی ها به دنبال جایگاه پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۷۳۷۰۵

عکس ؛ استقلالی ها به دنبال جایگاه پرسپولیس

بازیکنان استقلال این روزها با انگیزه زیاد خود را آماده شروع دوباره لیگ برتر می کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکنان استقلال بعد از پیروزی برابر پدیده در هفته سیزدهم لیگ برتر توانستند صدرجدول را در اختیار بگیرند اما دقیقا بعد از این بازی آندره آ استراماچونی قراردادش را فسخ کرد تا آبی ها در سه بازی بعدی ۵ امتیاز از دست بدهند و ۵ امتیاز با صدرجدول فاصله بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال در چند روزی که فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شده است بازیکنان این تیم با روحیه و انگیزه بالا کار خود را دنبال می کنند تا بتوانند امتیازهای عقب افتاده را جبران کنند.

در این هنوز مشخص نیست آیا بازی استقلال برابر فولاد در هفته هفدهم لیگ برتر برگزار می شود یا نه اما آبی ها امیدوار هستند این بازی به تعویق بیفتد تا این تیم زمان بیشتری برای آماده کردن خود برای اولین بازی در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی آندره آ استراماچونی استقلال تهران بازیکنان استقلال تمرین استقلال محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۳۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد

هفته گذشته استقلال باید در تبریز با تراکتور بازی می کرد و پرسپولیس در تهران با تیم سپاهان بازی داشت.

به گزارش طرفداری، با توجه به تفاضل برابر استقلال و پرسپولیس در هفته گذشته و برتری یک امتیازی استقلال، خیلی ها تصور داشتند استقلال در تبریز مساوی کرده و پرسپولیس با پیروزی در تهران صدرنشین خواهد شد.

اما هر دو تیم مساوی کردند تا هیچ چیز در صدر جدول عوض نشود. این هفته برخلاف هفته گذشته این استقلال است که دست بالا را در موقعیت پیش بینی نتایج دارد. استقلال در تهران باید با ذوب آهن بازی کند و پرسپولیس در خارج از خانه باید به مصاف تیم اوج گرفته نساجی برود که در هفته های گذشته خوب کار کرده و حالا پرسپولیس در شهری که سال قبل حشن قهرمانی گرفت، باید از دهان شیر امتیاز بیرون بکشد.

استقلال هم با حریفی مثل ذوب آهن بازی دارد که در بازیهای خارج از خانه خود بسیار خوب کار می کند اما طبیعت فوتبال به خصوص در شرایط امروزی می گوید تیمهای هم سطح، در خانه به خصوص در هفته های واپسین لیگ، بهتر کار می کنند.

بر این اساس باید گفت همان طور که هفته قبل، پیش از شروع مسابقات پرسپولیس دست بالا را داشت، این بار نوبت استقلال است که دست بالا را قبل از انجام مسابقات داشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • روحیه بازیکنان طوری بود که از برکناری خطیر خوشحال بودند
  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس