Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:56:27 GMT

یک روایت معتبر درباره دولت بختیار

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۷۴۰۸۱

یک روایت معتبر درباره دولت بختیار

مجموعه "یک روایت معتبر" روایت روزها و سال‌هایی است که بر مردم و میهن ما گذشته است، گذشته‌ای که مرور آن چراغی برای راه آینده و اهتزاز پرچم اسلام بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری است.

گردآوری و چاپ این مجموعه به مناسبت چهل سالگی انقلاب از اواخر سال گذشته توسط موسسه "به نشر" در قالب ۴۰ جلد با عناوین مختلف مبتنی بر اشخاص، اماکن و وقایع مرتبط با انقلاب اسلامی آغاز شد و "یک روایت معتبر در باره دولت بختیار" بیست و سومین جلد از این مجموعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر و طراح مجموعه "یک روایت معتبر" در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: "یک روایت معتبر" یک مجموعه ۴۰ جلدی در باره وقایع، اماکن و اشخاص مرتبط با انقلاب اسلامی است که از دهه فجر سال گذشته تاکنون ۲۲ جلد آن منتشر شده است.

"مهران عباسی" افزود: مجموعه مطالبی که در این کتاب‌ها ذکر شده، براساس مستندات موجود در کتاب‌ها، اسناد، مصاحبه‌ها، فیلم‌ها و عکس‌هاست و هرکدام از کتاب‌های این مجموعه توسط یک نویسنده یا محقق تهیه شده است.

وی ادامه داد: هر یک از نویسندگان، این کتاب‌ها را با رویکرد خوشخوان بودن مطلب، روایت مختصر و مفید برای مخاطب جوان به نگارش درآورده‌ و تلاش کرده‌اند از مدل کتاب‌های اسنادی فاصله گرفته و براساس مستندات واقعی یک روایت خواندنی را برای مخاطبارایه دهند.

وی گفت: در این راستا در هر جلد از کتاب‌های این مجموعه که حدود ۸۰ صفحه در قطع رقعی است، ۲۰ قطعه عکس مرتبط با موضوع کتاب که کمتر دیده شده، مورد استفاده قرار گرفته است.

عباسی افزود: در مجموع هر یک از جلدهای مجموعه "یک روایت معتبر" یک روایت یک دست، مستند، معتبر و مجمل برای مخاطب به شمار می‌رود.

برچسب‌ها کتابخانه ایرنا انقلاب اسلامی ایران مشهد شرکت به نشر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کتابخانه ایرنا انقلاب اسلامی ایران مشهد شرکت به نشر کتابخانه ایرنا انقلاب اسلامی ایران مشهد شرکت به نشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت زندگی محمد دبیر سیاقی در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «محمد دبیر سیاقی: احوال و آثار» نوشته مهدی مظفری ساوجی توسط انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

این‌کتاب از مجموعه سرگذشت‌نامه‌ها و یادنامه‌هاست که تلاش می‌کند تصویری از زندگی و فعالیت های علمی محمد دبیرسیاقی به عنوان پژوهشگر، لغت شناس و مصحصص متون کهن ارایه کند.

«محمد دبیر سیاقی: احوال و آثار» با ۱۶۶ صفحه و قیمت ۱۳۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

کد خبر 6098314 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • موفقیت‌ها در دل تحریم به دست آمده است
  • عرضه کتاب حاشیه‌نگاری‌ از دیدارهای رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • روایت زندگی محمد دبیر سیاقی در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم
  • ارزیابی خسارت وارده به زیر ساخت‌ها در چهارمحال و بختیار‌ی
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب
  • سلمان فارسی؛ روایت درست تاریخ