Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@16:04:32 GMT

بی‌خیال مکمل‌های بنزین شوید

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۷۴۱۸۷

بی‌خیال مکمل‌های بنزین شوید

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: هیچ‌کدام از خودروهای موجود به مکمل‌های بنزینی نیاز ندارند و لازم نیست که افراد از این مواد افزودنی و مکمل‌های بنزین استفاده کنند.

به گزارش «تابناک»، فاطمه کاهی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که تاکید شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی این است که سوخت توزیعی نیازی به مکمل ندارد، تصریح کرد: این موضوع مربوط به تمام خودروها حتی خودروهای خارجی می‌شود و عرضه مواد افزودنی و مکمل‌های بنزین در جایگاه‌های سوخت مورد تأیید این شرکت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: حتی استفاده از مکمل‌هایی که استاندارد کافی نیز دارند، توصیه نمی‌شود؛ چراکه بنزین عرضه شده در تمام جایگاه‌های عرضه سوخت کشور مطابق با استانداردهای شرکت ملی پالایش و پخش، تولید و توزیع می‌شود.

به‌تازگی نیز شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی اطلاعیه در این باره منتشر و اعلام کرد که عرضه مواد افزودنی و مکمل‌های بنزین مورد تأیید شرکت ملی پخش نیست.

با کم شدن بنزین سوپر در جایگاه‌ها بازار مکمل‌های بنزین داغ شده تا جایی که حتی برخی از جایگاه‌دارها مالکان خودرو را مجبور به استفاده از مکمل های بنزینی می‌کنند و این در حالی است که چندین سال است که استفاده از این مکمل‌ها توصیه نمی‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 کیمیا علیزاده هیثم بن طارق اوکراین حمله به پایگاه هوایی عین الاسد سلطان قابوس سردار حاجی زاده مصرف بنزین مکمل بنزین جایگاه های سوخت بنزین کیفیت استاندارد پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 کیمیا علیزاده هیثم بن طارق اوکراین حمله به پایگاه هوایی عین الاسد سلطان قابوس سردار حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!

ارونوف دقیقه 6 بازی مقابل نساجی گل اول پرسپولیس را وارد دروازه حریف کرد

طرفداری | پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر و در قائمشهر مازندران به مصاف نساجی رفته است.

اوستون ارونوف برای بازی با نساجی دو بار خیال سرخ ها را راحت کرده است. مرتبه اول آنجایی بود که ترکیب پرسپولیس آمد و این بازیکن تاثیرگذار در ترکیب آغازین بازی حضور داشت. از آنجا که گفته شده بود ارونوف سرما خورده است، هواداران پرسپولیس نگرانی هایی بابت حضور این بازیکن در این دیدار حساس داشتند.

مرتبه دوم آنجایی بود که دقیقه 7 بازی مقابل نساجی توپ پشت محوطه به ارونوف رسید و این بازیکن با یک ضربه پرقدرت گل اول بازی را به ثمر رساند.

البته که در این صحنه، عملکرد ضعیف لوان پولی نیز مزید بر علت شد و دروازه بان نساجی به شکلی آماتور این گل را دریافت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • بازگشت بنزین پتروشیمی به چرخه سوخت
  • عدم صدور ویزا همچنان مشکل جدی ماست/ المپیک را قطعی شده می‌دانم
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی کشور در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی کشور در تامین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • تولید یک شرکت دانش بنیان برای خودکفایی در تأمین ماده اولیه بنزین
  • خودکفایی در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • مکمل خارجی و وارداتی نداریم | بیشترین تقلب در این مکمل‌هاست | روش‌ های تشخیص مکمل اصل از تقلبی