Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عدم بازگشت گابریل کالدرون به تهران برای ادامه حضور در قامت سرمربی پرسپولیس گفت: کالدرون توانست کمک زیادی به پرسپولیس کمک کند. او را از سوی باشگاه خیلی اذیت کردند. هر کسی از دروغ بدش می آید و او در اواخر حضورش در ایران بارها گفت که به او دروغ می گویند.

مربی پیشین پرسپولیس افزود: کالدرون مردانگی کرد که جانشین برانکو ایوانکوویچ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرکس نمی توانست به راحتی جانشین مربی بسیار موفقی مثل برانکو شود اما او جسارت کرد و پذیرفت. کالدرون خیلی خوب هم توانست پرسپولیس را جمع و جور کند.

وی ادامه داد: فکر می کنم رفتار باشگاه پرسپولیس در قبال او اصلا خوب نبود. البته مشکلات اقتصادی موجود نیز تنها به این باشگاه مربوط نیست. به هر حال تحریم ها مانع از انتقال ارز می‌شود. مربی خارجی هم حق دارد دستمزد خودش را بخواهد. نباید خرده ای از کالدرون گرفت.

ابراهیمی اظهار داشت: فقط تاسف آور است که خارجی ها با دلخوری از ایران می روند. کالدرون هم به صف شاکیان پرسپولیس در فیفا اضافه می شود و پولش را هم می گیرد.

مربی پیشین پرسپولیس درباره اینکه چه گزینه ای را برای جانشینی کالدرون مناسب است تاکید کرد: باید مربی داخلی به پرسپولیس بیاید که بتوانند مشکلات را حل کنند. کسی جز کریم باقری نمی تواند پرسپولیس را هدایت کند. او بهترین گزینه است. در مجموع فکر می کنم یک مدیر فنی بسیار قوی باید وارد ماجرا شود تا بتواند به سرمربی جدید تیم کمک کند.

کد خبر 4823002 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس گابریل کالدرون کریم باقری تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران قاسم سلیمانی المپیک 2020 توکیو تیم فوتبال امید ایران باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران گابریل کالدرون جام تختی فرهاد مجیدی وزارت ورزش و جوانان کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۴۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه"، در سومین دیدار از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال ایتالیا موسوم به سوپرلیگا تیم پروجا توانست با نتیجه سه بر یک مقابل مونزا به برتری برسد تا حالا تنها یک برد دیگر تا قهرمانی در لیگ ایتالیا فاصله داشته باشد.

در این مسابقه شاگردان آنجلو لورنزتی که چندی پیش گزینه اصلی هدایت تیم ملی ایران نیز محسوب می‌شد ست های اول، دوم و چهارم  بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 18 و 25 بر 19 پیروز شدند و مونزا نیز ست سوم را با نتیجه 26 بر 24 پیروز شد، تا پروجا سری فینال را دو بر یک به سود خود کنند.

در این دیدار ستاره پروجا واسیم بن تارا تونسی بود که بیست امتیاز به دست آورد و اوله پلوتینتسکی اوکراینی نیز چهارده امتیاز کسب کرد. در تیم مونزا نیز اریک لوپکی و ران تاکاهشی به ترتیب هفده و چهارده امتیاز به دست آوردند.

پروجا اگر در بازی چهارم برابر مونزا به برتری برسد پس از چندین فصل عنوان قهرمانی سوپرلیگا را از آن خود خواهد کرد، در غیر این صورت کار به بازی سرنوشت ساز پنجم کشیده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • درخشش تازه لیونل مسی در اینترمیامی؛ اینبار بریس!
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟
  • آیا با خرده های پاک کن می توان دوباره پاک کن ساخت؟ (فیلم)
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود