Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@20:27:15 GMT

ابراهیمی: کریم باقری بهترین گزینه است

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۷۴۵۶۵

ابراهیمی: کریم باقری بهترین گزینه است

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: کالدرون مردانگی کرد که جانشین برانکو شد. نباید به او خرده‌ای گرفت.

به گزارش مشرق، ناصر ابراهیمی در خصوص عدم بازگشت گابریل کالدرون به تهران برای ادامه حضور در قامت سرمربی پرسپولیس گفت: کالدرون توانست کمک زیادی به پرسپولیس کمک کند. او را از سوی باشگاه خیلی اذیت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کسی از دروغ بدش می آید و او در اواخر حضورش در ایران بارها گفت که به او دروغ می گویند.

مربی پیشین پرسپولیس افزود: کالدرون مردانگی کرد که جانشین برانکو ایوانکوویچ شد. هرکس نمی توانست به راحتی جانشین مربی بسیار موفقی مثل برانکو شود اما او جسارت کرد و پذیرفت. کالدرون خیلی خوب هم توانست پرسپولیس را جمع و جور کند.

بیشتر بخوانید:

حضور کالدرون منتفی شد، سرمربی جدید تا فردا معرفی می‌شود/ ۲ بازیکن جدید جذب می‌کنیم

وی ادامه داد: فکر می کنم رفتار باشگاه پرسپولیس در قبال او اصلا خوب نبود. البته مشکلات اقتصادی موجود نیز تنها به این باشگاه مربوط نیست. به هر حال تحریم ها مانع از انتقال ارز می‌شود. مربی خارجی هم حق دارد دستمزد خودش را بخواهد. نباید خرده ای از کالدرون گرفت.

ابراهیمی اظهار داشت: فقط تاسف آور است که خارجی ها با دلخوری از ایران می روند. کالدرون هم به صف شاکیان پرسپولیس در فیفا اضافه می شود و پولش را هم می گیرد.

مربی پیشین پرسپولیس درباره اینکه چه گزینه ای را برای جانشینی کالدرون مناسب است تاکید کرد: باید مربی داخلی به پرسپولیس بیاید که بتوانند مشکلات را حل کنند. کسی جز کریم باقری نمی تواند پرسپولیس را هدایت کند. او بهترین گزینه است. در مجموع فکر می کنم یک مدیر فنی بسیار قوی باید وارد ماجرا شود تا بتواند به سرمربی جدید تیم کمک کند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتقام سخت هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی سردار قاآنی ناصر ابراهیمی فوتبال پرسپولیس سرمربی گابریل کالدرون کریم باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا

کارلتو به یک افتخار فردی دیگر دست یافت

طرفداری | حساب رسمی لالیگا در X اعلام کرد کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل این تورنمنت انتخاب شده‌است. رئال مادرید در این ماه ۳ بازی انجام داد و هر سه را با پیروزی پشت سر گذاشت، از جمله برتری ۳-۲ مقابل بارسلونا در هفته سی و دوم.

گفتنی است رئال مادرید در حال حاضر با 84 امتیاز، در صدر جدول لالیگا قرار دارد. با توجه به اختلاف ۱۳ امتیازی با بارسلونای رده دومی و باقی‌ماندن تنها 6 هفته تا پایان فصل، شاگردان آنچلوتی بخت اول قهرمانی و بالابردن جام به حساب می‌آیند.

نتایج رئال مادرید در ماه آوریل مایورکا ۰-۱ رئال مادرید رئال مادرید ۳-۲ بارسلونا رئال سوسیداد ۰-۱ رئال مادرید انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • به بهانه الکلاسیکوی ایران؛ بریس نیکبخت و ضربه سر کریم باقری مقابل سپاهان / فیلم
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده