Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند در پی سقوط هواپیمای اوکراینی بیانیه‌ای صادر کرد که در متن این پیام آمده است:

اخبار چهره ها - «بلا از آسمان می‌بارد و از زمین برمی‌خیزد. اندوه، خیره‌سرانه بر ایران‌زمین چنبره زده و سوگ بر سور چیره گشته، به‌گونه‌ای که شادی از چهره‌ مردم روی برمی‌گرداند.

اکنون، روزگارِ مردم بی‌پناه ایران‌ این‌چنین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیوسته شاهد نابخردیِ کسانی است که ناشایستگی آن‌ها با دروغ گره خورده، بی‌آنکه گرهی از انبوه مشکلات لایه‌های گوناگون اجتماعی بگشایند. در چنین روزگارانِ غم‌افزا، کارگردانان سینمای مستند همیشه در کنار مردم بوده‌اند و این سنت دیرین انجمن ماست که بازتاب دهنده‌ درد و رنج ایران‌زمین باشیم.

انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند همدردی خود را با سوگواران پیشامد هواپیمایی اعلام می‌کند و خود را همیشه در کنار مردمیِ می‌بیند که نامردمی می‌بینند و دم برنمی‌آورند.

باشد که کارها دست کاردان افتد تا کمتر شاهد چنین پیشامدهای ناگواری باشیم.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سقوط هواپیمای اوکراینی انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند سینمای مستند سقوط هواپیمای اوکراینی کارگردانان سینمای مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا شیخی درگذشت

آفتاب‌‌نیوز :

رضا شیخی، مدیر فیلمبرداری سینمای ایران پس از مدت‌ها ابتلا به بیماری دار فانی را وداع گفت.

رضا شیخی فیلمبردار، رضا شیخی، مدیر فیلمبرداری سینمای ایران شب گذشته پس از مدت‌ها ابتلا به بیماری دار فانی را وداع گفت.

تصویربردار و نورپرداز فیلم‌های سینمایی «جا به جا»، «مرهم» و «کنعان» و مدیر فیلمبرداری سریال‌های «بچه مهندس»، «تن‌هایی لیلا» و «جراحت» را برعهده داشت.
‎او کار حرفه‌ای خود را به عنوان مدیر فیلمبرداری در سال ۱۳۸۷ از تلویزیون و با سریال «گل‌های گرمسیری» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور آغاز کرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • رضا شیخی درگذشت
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • «همسایه شما، زهره» بیانگر بی‌مهری جامعه/ درخشنده دردی لاعلاج ساخته است
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌ کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوانان از فیلم‌کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان