Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@23:28:34 GMT

دست و دلبازی عجیب میلیاردر ژاپنی برای فالورهایش!

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۷۴۹۰۸

دست و دلبازی عجیب میلیاردر ژاپنی برای فالورهایش!

میلیاردر ژاپنی برای آنکه فالوورهایش در توئیتر حس داشتن ثروت را تجربه کنند دست به اقدامی عجیب زد.

به گزارش مشرق، دست و دلبازی عجیب یک میلیاردر ژاپنی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. "یوساکو مائِزاوا"، که رئیس شرکت فناوری tycoon است، در این اقدام عجیب مبلغ ۹ میلیون دلار را بین فالورهایش در توئیتر تقسیم کرد.

یوساکو با انتشار پستی در توئیتر خود به فالورهایش قول داد تا مبلغ ۱ میلیارد ین ژاپن (تقریبا ۹ میلیون دلار آمریکا) را بین ۱۰۰۰ فالوور خوش شانسش در توئیتر تقسیم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش WNEP این میلیاردر ژاپنی هدف از این اقدام خود را پی بردن به این واقعیت که آیا پول موجب خوشحالی افراد می‌شود عنوان کرد.

پس از انتشار این توئیت کاربران زیادی به توئیتر یوساکو ملحق شدند و پست او را تا تاریخ ۷ ژانویه بازنشر کردند. پست یوساکو که در تاریخ ۳۱ دسامبر منتشر شده بود تا تاریخ ۷ ژانویه بیش از ۴.۱ میلیون مرتبه بازنشر شد. این میلیاردر ژاپنی همچنین با انتشار ویدئویی در یوتیوب توضیح داد که ۱۰۰۰ برنده خوش شانس را به صورت رندمی از میان افرادی که اقدام به بازنشر آخرین پست توئیتر او کنند انتخاب خواهد کرد.

بنا به گزارش CNN، آقای یوساکو سال قبل نیز با در نظر گرفتن ۱۰۰ میلیون ین ژاپن با انتشار تویئتی اقدامی مشابه را با عنوان " امتحان جدی اجتماعی" برای پی بردن به تاثیر پول بر زندگی افراد انجام داده بود. او از برندگان خوش شانس خواسته بود تا این پول را آنطور که تمایل دارند خرج کنند و نحوه هزینه کردن آن را در توئیتر او با درج کامنت به اطلاعش برسانند.

گفتنی است؛ توئیت سال گذشته این میلیاردر ژاپنی بیش از ۵.۶ میلیون مرتبه بازنشر شده بود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتقام سخت هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی سردار قاآنی اخبار حوادث توییتر ژاپن میلیاردر فالوور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ انتشار یک کتاب جدید درباره قوانین و مقررات حمل و نقل و ترافیک

تین نیوز کتاب مجموعه قوانین و مقررات حمل و نقل و ترافیک ایران در یکصد سال اخیر (1400-1300)، تألیف داود جمور در 850 صفحه توسط انتشارات دیم در سال 1400 به چاپ رسیده است. به گزارش تین نیوز، این کتاب را می توان یکی از کامل ترین مجموعه ها در زمینه قوانین و مقررات حوزه حمل و نقل و ترافیک دانست.

توضیحات کتاب:

در مقدمه این کتاب آمده است « . . . تجربه مؤلف در طی سال ها کار در بخش های خصوصی و دولتی کشور حاکی از آن است که بسیاری از دست اندرکاران، مدیران و کارشناسان در ارگان های متولی حمل و نقل درون و برون شهری با قوانین و مقررات مربوطه آشنایی کافی نداشته و این موضوع سبب ایجاد مشکلات حقوقی، بروز برخی ناهماهنگی ها و دوباره کاری ها می شود. لذا در این مجموعه نگارنده بر آن بوده است تا مجموعه ای کامل و جامع از آخرین نسخه اصلاح شده قوانین و مقررات حوزه حمل و نقل و ترافیک را گردآوری و ارائه نماید». این کتاب در 7  فصل و 850 صفحه تهیه شده است: فصل 1 :  قوانین و مقررات کلان بخش حمل و نقل و ترافیک فصل 2 : مقررات مربوط به پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه کشور فصل 3 : مقررات مربوط به حمل و نقل بار و مسافر فصل 4 : مقررات مربوط به حمل و نقل ریلی فصل 5 : مقررات مربوط به آلودگی هوا و محیط زیست فصل 6 : مقررات مربوط به بیمه حوادث ناشی از وسایل نقلیه فصل 7 : سایر قوانین و مقررات مربوطه

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پاول دورف، تلگرام را امن‌تر از واتساپ و سیگنال می‌داند
  • بحث درباره کدام بازیگران سینما در توئیتر فارسی بالا گرفت؟!
  • چگونه صد‌ها تن شاه خرچنگ پس از صید، پردازش و فرآوری می‌شوند؟ (فیلم)
  • ◄ انتشار یک کتاب جدید درباره قوانین و مقررات حمل و نقل و ترافیک
  • چاپ تورم!
  • پس انداز به روش ژاپنی‌ها را یاد بگیرید
  • سرباز ژاپنی که تا ۲۹ سال پس از پایان جنگ جهانی تسلیم نشد / شیر و یوزپلنگ‌های پسر صدام حسین / پنج فعالیت بشری که از فضا دیده می‌شود / مارچ ۸۱۱، سلطان فرمول یک
  • انتشار تصویر تاجر اسرائیلی که در مصر کشته شد
  • انتشار شایعات عجیب درباره ریحانه پارسـا به دلیل یک کلیپ! | تصویر
  • ۱۰ شخصیت برتر سریال «شوگان» که ما را شیفته این روایت حماسی ژاپنی کردند