Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سعید منیری دادستان عمومی و انقلاب گرمه گفت: مشکلات بهداشتی ناشی از استخر هارون‌آباد از حیث تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی شهروندان گرمه‌ای مورد اشکال بود.

منیری افزود: با توجه به تصمیمات و مصوبات جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم گرمه، بخش نخست از طرح لایروبی استخر هارون‌آباد به‌منظور جلوگیری از تشدید مشکلات موجود و رفع نگرانی‌های شهروندان از حیث تهدیدات بهداشتی این استخر با حضور فرماندار، رئیس جهاد کشاورزی، رئیس شبکه بهداشت، شهردار و تعدادی از فرماندهان نیرو‌های نظامی و انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج گرمه اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمه خاطرنشان کرد: استخر هارون‌آباد در خیابان یادگار امام شهر گرمه و در داخل بافت شهری واقع‌شده و با توجه به اینکه قسمتی از فاضلاب مسکونی شهر گرمه وارد این استخر می‌شود و از طرفی با عنایت به استفاده محدود و معدود آب این استخر برای مصارف کشاورزی، نگرانی‌های فراوانی در راستای بروز مشکلات جدی بهداشتی برای شهروندان وجود داشت که پس از بحث و تبادل‌نظر درباره این مشکل اجرای طرح لایروبی در دستور کار قرار گرفت.
او گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته طرح لایروبی و حل موقتی مشکلات این استخر در کوتاه‌مدت و در ادامه برطرف کردن مشکلات موردبحث به‌طورکلی در درازمدت حسب مورد در دستور کار قرار دارد.

او اظهار کرد: با اتخاذ راهکار دائمی برای رفع مشکلات مذکور، اولین مرحله اجرای طرح لایروبی استخر موردبحث با موفقیت انجام گرفت و امیدواریم با هماهنگی لازم فرایند تصمیم‌گیری‌ها جهت رفع کامل مشکلات با سرعت بیشتری به نتیجه برسد.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان عمومی دادستان عمومی استخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۵۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود

فرماندار شهرستان تبریز گفت: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ همزمان با آغاز هفته کارگر از چندین واحد تولیدی شهرستان تبریز بازدید کرد.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید اظهار کرد: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

فرماندار شهرستان تبریز ضمن تبریک هفته کارگر به کارگران این مجموعه عنوان کرد: ارتقای کمیت و کیفیت محصولات تولیدی، بهره گرفتن از علم و تجربه اندوزی، برخورداری از دانش فنی و نیروی متخصص متناسب با ورود فناوری‌های جدید، داشتن خلاقیت، شناخت از بازارهای جدید و سیاست‌های ورود به آن‌ها و توجه به سلیقه مشتری، لازمه دستیابی به موفقیت بیشتر در عرصه توسعه فعالیت‌های اقتصادی است.

فاتح در ادامه به بررسی مسائل و مشکلات موجود در این کارخانه پرداخت و در راستای حل و رفع مشکلات موجود دستورات لازم را ابلاغ کرد.

کد خبر 748801

دیگر خبرها

  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • دیدار رئیس جمهور با شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز