Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تاتنهام معتقد است داور یک پنالتی واضح برای این تیم نگرفت و باید مدافع لیورپول را با کارت قرمز مستقیم اخراج می‌کرد.

به گزارش ایسنا، در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن تاتنهام در خانه و در ورزشگاه اسپرز به دیدار لیورپول رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم صدرنشین به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام بعد از این دیدار اشاره‌ای به خطای رابرتسون روی تانگانگا بازیکن جوان تیمش داشت و معتقد بود این صحنه باید مورد بررسی تیم داوری VAR قرار می‌گرفت. در همین رابطه سرمربی تاتنهام گفت: لیورپول باید بازی را با ۱۰ بازیکن به پایان می‌برد ولی در آن صحنه داورهای VAR مشغول خوردن چای بودند واین صحنه را ندیدند. حق ما در این دیدار بیش از اینها بود. متاسفانه شکست خوردیم و هیچ امتیازی عاید ما نشد و باید تاکید کنم می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم. البته از عملکرد بازیکنانم در این مسابقه رضایت دارند. فکر می‌کنم آنها توانستند شجاعت کافی در زمین بازی نشان دهند. البته از یکسری مسائل کوچک در زمین بازی ناراحت هستم که امیدوارم در آینده برطرف شود ولی تیمم حداقل می‌توانست یک امتیاز از این دیدار به دست بیاورد. 

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت:‌لیورپول واقعا تیم بزرگ و قدرتمندی است و در تمام نقاط زمین بازیکنان خوبی دارد ولی علاوه بر همه اینها تیم خوش شانسی است. مثلا در همین بازی آنها باید با یک بازیکن کمتر ادامه می‌دادند ولی داور ندید. 

لیورپول حالا با کسب ۲۰ برد و یک تساوی از ۲۱ دیدار ابتدایی خود در این فصل لیگ برتر، بهترین شروع ممکن یک تیم باشگاهی در پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا از جمله لیگ برتر انگلیس را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ژوزه مورینیو تیم فوتبال تاتنهام انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!

لیورپول در بازی‌های آغازین هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس در خانه وستهم به میدان رفت که این دیدار با تساوی دو بر دوی دو تیم به پایان رسید. شاگردان یورگن کلوپ که با شکست مقابل اورتون از کورس قهرمانی جا مانده بودند، برابر چکش‌ها به دنبال گلزنی بودند ولی لوئیز دیاز و داروین نونیز موقعیت‌های مناسبی را از دست دادند.

ژارود بوون روی ارسال محمد کودوس توانست دروازه لیورپول را در نیمه نخست باز کند و نیمه اول با برتری وستهم خاتمه یابد. با شروع نیمه دوم لیورپول خیلی زود به وسیله اندرو رابرتسون به گل تساوی رسید.

لیورپول در دقیقه ۶۵ به گل دوم رسید. ضربه خاکپو با برخورد به چند بازیکن وستهم وارد دروازه این تیم شد و گل در نهایت به نام توماس آرئولا ثبت شد. این پایان کار نبود و  میکائیل آنتونیو گل تساوی بخش وستهم را به ثمر رساند تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.

 

از نکات این دیدار مشاجره لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در نیمه دوم بازی و پیش از ورود مهاجم مصری به زمین بود که از دید دوربین‌های تصویربرداران نادیده نماند.

در ادامه دیدارهای این هفته از رقابت‌ها امروز و امشب چند دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی استون‌ویلا در ویلاپارک پذیرای چلسی خواهد بود.

 

در جدول رده‌بندی لیورپول با ۷۵ امتیاز  در رده سوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول