Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با تاکید بر اینکه مسبب اصلی سقوط هواپیمای اوکراینی، آمریکایی ها هستند و در این شرایط نباید مسبب اصلی را گم کنیم، گفت: باید انتقام جانباختگان هواپیمایی ۷۳۷ را از آمریکایی ها بگیریم.

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو یی، درباره حواشی سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: جمهوری اسلامی در این خصوص پنهان کاری نکرد، شاهد بودیم موضوع را اعلام کردند ولی اینکار با تاخیر انجام شد این تاخیر هم به لحاظ انجام بررسی های لازم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ستاد کل نیروهای مسلح رسما موضوع را در بیانیه ای تشریح کرد، در پی آن آقای حاجی زاده هم ضمن بیان توضیحاتی گفت که تمام مسئولیت را پذیرفته و تمام عواقب را به گردن می گیریم و از تمام مردم ایران عذرخواهی می کنیم و حاضر هستیم هر مجازاتی را  که نظام برای ما در نظر می گیرد تحمل کنیم.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تاکید کرد: آقای حاجی زاده به عنوان ما فوق تقصیر زیرمجموعه خود را  پذیرفت، همچنین مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند که حتما در این خصوص به مردم اطلاع رسانی شود؛ به هر حال این فرایند برای بررسی در ستاد کل نیروهای مسلح زمان بر شد ولی این باعث نمی شود این اشتباه در  ستاد کل رخ دهد.

ابوترابی بیان کرد: حداقل تا زمان تحقیقات باید موضوع را به آینده موکول می کردند و نباید حداقل نه در نفی و نه در اثبات موضوع نظر می دادند و به سازمان هواپیمایی کل کشور اعلام می کردند که فعلا موضوع در حال بررسی است و نتیجه متعاقبا پس از کارشناسی در چند روز آینده اعلام می شود. از مجموعه ستاد کل نیروهای مسلح انتظار داشتیم این اشتباه را انجام ندهد.

وی اظهار کرد: به هر جهت شرایط ما شرایط جنگی بود و این اتفاق ناگوار که نباید رخ می داد در این شرایط جنگی رخ داد، چند بار درخواست کرده بودند که هواپیمایی از زمین بلند نشود، متاسفانه توجهی نشده این مقصرین هم در این خصوص باید مورد پیگیری باشند، با توجه به دستور مقام معظم رهبری و دستور دادستان کل کشور باید مقصرین مورد پیگرد قرار گیرند.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس عنوان کرد: مسبب همه این ها چه هواپیمای ایرباس مسافربری ما که مورد حمله قرار گرفت و چه این هواپیمای بویینگ‌ که به اشتباه زده شد آمریکاست، چرا که مسبب ایجاد این شرایط جنگی هم آمریکایی ها بودند، نباید در این شرایط مسبب را گم کنیم و باید انتقام جانباختگان هواپیمایی ۷۳۷ را از هم آمریکایی ها بگیریم.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)

چند سال پیش قانونی در ایتالیا تصویب شد که به باشگاه های فوتبال اجازه می‌داد برای خرید بازیکنان و ستارگان خارجی دست بازتری در هزینه کردن داشته باشند، اما این قانون از ابتدای سال 2024 لغو شده است و باید دید آیا فعل و انفعال، بر کیفیت و نتیجه گیری تیم های ایتالیایی در سال های پیش رو تاثیری خواهد داشت یا خیر.

 

چند سال پیش قانونی در ایتالیا تصویب شد که به باشگاه های فوتبال اجازه می‌داد برای خرید بازیکنان و ستارگان خارجی دست بازتری در هزینه کردن داشته باشند. یکی از نتایج ملموس این قانون، عملکرد بسیار خوب ایتالیایی ها در میادین اروپایی بود، به طوری که نمایندگان این کشور در 4 سال اخیر، چهار فینال اروپایی را تجربه کرده اند. با این وجود، این قانون از ابتدای سال 2024 لغو شده است و باید دید آیا این فعل و انفعال، بر کیفیت و نتیجه گیری تیم های ایتالیایی در سال های پیش رو تاثیری خواهد داشت یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • ویدیو/ سربازهای اوکراینی، با اسلحه‌های شوروی راحت‌ترند تا تجهیزات غربی‌ها
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  •  چرا دلار سقوط کرد؟
  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • نبردی که تکلیف پیروز جنگ در شرق اوکراین را مشخص می‌کند/ چاسیویار؛ شهری که کلید دونباس را به کرملین تقدیم می‌کند +نقشه و تصاویر
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • فصل زاد و ولد حیات وحش از راه رسید؛ زنده‌گیری نوزادان پیگرد قانونی دارد
  • سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)