Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@22:09:50 GMT

کامیون حامل کود دامی غیر مجاز توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۷۵۲۵۴

کامیون حامل کود دامی غیر مجاز توقیف شد

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس دامپزشکی قاینات گفت: سه دستگاه کامیون که بصورت غیرمجاز اقدام به حمل کود دامی کرده بودند با همکاری ایست بازرسی شهرستان توقیف و به شبکه دامپزشکی ارجاع شد.

رضا محمودی زاوه، امروز 22 دی در جمع خبرنگاران، گفت: طبق بررسی‌های انجام شده و بارنامه موجود مشخص شد محموله از شهرستان تربت جام خراسان رضوی بارگیری و به مقصد استان کرمان در حال حرکت بود که توسط پلیس راهور قاین متوقف و به علت نداشتن مجوز حمل بهداشتی دامپزشکی توقیف و به شبکه دامپزشکی ارجاع داده شد که محموله به شهرستان مبدا عودت داده شد و پرونده به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام تا با باربری و خودروی متخلف برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به نقش و جایگاه دامپزشکی در تامین بهداشت عمومی جامعه، افزود: با توجه به انتشار سریع بیماری‌های طیور از یک منطقه به منطقه دیگر، سهل‌انگاری در رعایت مسائل بهداشتی قرنطینه‌ای سبب بروز خسارات سنگین و جبران‌ناپذیری در صنعت پرورش طیور شهرستان و استان می‌شود.

رئیس دامپزشکی قاینات از تولیدکنندگان و کشاورزان خواست برای کاهش بروز بیماری‌ها و جلوگیری از زیان‌های اقتصادی، با رعایت اصول بهداشتی قرنطینه‌ای و اخذ مجوزهای لازم، با دامپزشکی همکاری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۵۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه تریلر حامل ۳ هزار و ۸۰۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان بروجرد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز هشتم اردیبهشت‌ ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بروجرد در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه تریلر کشنده حامل بار مظنون و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در تحقیقات از این خودرو موفق به کشف ۳ هزار و ۸۰۰ طاقه پارچه خارجی فاقد مجوز و قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش محموله توقیف شده بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم به همراه پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.  

سردار الهی تصریح کرد: در راستای حمایت از تولیدات داخلی و حمایت از قشر زحمتکش کارگر، مبارزه بی‌امان پلیس با قاچاقچیان و مخلان اقتصادی با قاطعیت ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • سمنان در صدر لیست تنوع داروی دامی
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • فواصل بهداشتی دامپزشکی مانعی برای مجوز‌های دامداری و پرورش طیور
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی