Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید و اتلتیکومادرید تنها یک بار در سوپرجام اسپانیا به مصاف هم رفتند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید و اتلتیکومادرید امشب (یکشنبه) در فینال سوپرجام اسپانیا در جده به مصاف هم می‌روند. سفیدپوشان برای پانزدهمین بار این رقابت‌ها را تجربه می‌کنند و اتلتیکو هفتمین بار است که برای کسب این جام تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم مادریدی تنها یک بار در سوپرجام به مصاف هم رفتند. در سال ۲۰۱۴ سیمئونه روی نیمکت اتلتیکو نشسته بود و کارلو آنچلوتی هدایت سفیدپوشان را بر عهده داشت. جام به روخی بلانکو رسید. مدافع عنوان قهرمانی در لالیگا با فتح این عنوان انتقام کوچکی از همشهری‌اش گرفت که سه ماه پیش مغلوبش شده بود.

دیدار رفت با تساوی یک بر یک در سانتیاگو برنابئو پایان یافت. خامس رودریگس و رائول گارسیا گل‌های این بازی را به ثمر رساندند. همه چیز در بازی برگشت مشخص می‌شد که قرار بود سه روز بعد برگزار شود. در ویسنته کالدرون ماریو مانژوکیچ با پاس آنتوان گریزمان گلزنی کرد. این دو بازیکن زوج خط حمله اتلتیکو شده بودند تا جای خالی داوید ویا و دیگو کاستا را پر کنند. اخراج سیمئونه در آن دیدار نیز برجسته بود. او پیش از رفتن و در میان اعتراضاتش یک پس گردنی به داور چهارم زد. به همین خاطر سرمربی آرژانتینی را هشت جلسه از همراهی تیمش محروم کردند. اگر جریمه سرمربی اتلتیکو لحاظ می‌شد نمی‌توانست نه در نیمه نهایی و نه در فینال بر نیکمت تیمش در جده بنشیند.

پنج سال از آن بازی گذشته و هر دو تیم تغییرهای زیادی کردند، به خصوص اتلتیکو. از آن سوپرجام تنها سائول نیگس می‌تواند در ترکیب امشب روخی بلانکو قرار بگیرد چون کوکه آسیب دیده است و یان اوبلاک و خوسه خیمنس فرصت بازی پیدا نکردند. مویا و میراندا در سال ۲۰۱۴ برای قرمز و سفیدپوشان به میدان رفتند. برای رئال مادرید تقریبا همان ترکیب می‌تواند تکرار شود. دنی کارواخال، رافائل واران، سرخیو راموس، مارسلو، لوکا مودریچ، تونی کروس و خامس رودریگس در آن تیم حضور داشتند. البته گرت بیل، کریم بنزما و ناچو نیز به دلیل آسیب دیدگی نتوانستند به عربستان سفر کنند. آنها در سال ۲۰۱۴ نیز در سوپرجام حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: داربی مادرید سوپرجام اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال آستون ویلا و چلسی از سری رقابت‌های هفته ۳۵ لیگ برتر انگلیس امروز شنبه ساعت 2۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ویلا پارک برگزار خواهد شد. 

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه استمفوردبریج با نتیجه یک بر صفر به سود آستون ویلا پایان یافت. آخرین بازی دو تیم در جام حذفی انگلیس بود که طی دو بازی رفت و برگشت انجام شد. بازی رفت با نتیجه صفر صفر به پایان رسید، اما تیم چلسی در بازی برگشت با نتیجه ۳ بر ۱ تیم اونای امری را شکست داد. 

tags # چلسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ساعت پخش بازی وستهم و لیورپول امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان