Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارش برف که از روز گذشته نقاط مختلف کشور را در برگرفته است اکنون در بسیاری از شهرها ادامه دارد و موجب تعطیلی مدارس برخی از شهرستان ها شده است .

اخبار منتشره از سوی دفاتر نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان ها مبنی بر تعطیلی مدارس در یک بسته خبری برای اطلاع خوانندگان  ارائه می شود:

مدرسه های روستایی جاسک یکشنبه تعطیل است

مدیر روابط عمومی آموزش وپرورش هرمزگان گفت: تمامی مدرسه های روستایی این شهرستان در نوبت صبح و بعدازظهر امروز یکشنبه ۲۲ دیماه ۹۸ تعطیل اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعمت روز پیکر با اعلام این خبر افزود:تعطیلی مدرسه ها بر اساس تصمیم ستاد بحران شهرستان جاسک و به علت بارندگی شدید، طغیان رودخانه ها و در مشکل رفت و آمددانش آموزان صورت گرفته است.
وی بیان داشت: تمامی مدرسه های سطح شهر جاسک در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و نیز هنرستانها روز یکشنبه دایر است.

مدارس برخی مناطق استان کرمان روز یکشنبه تعطیل اعلام شد

به گفته رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ مدارس برخی مناطق و شهرستان های استان کرمان فردا تعطیل است.

امید سلاجقه افزود: مدارس شهرستان رفسنجان، شهر مس سرچشمه و منطقه نوق، شهرستان بردسیر، انار، کشکوئیه و مدارس روستایی، بخش های تابعه شهرستان جیرفت در تمام دوره های تحصیلی و مدارس شهر جیرفت، کوهبنان، زرند؛ بخش کوهساران راور، دهج و خبر از توابع شهرستان شهربابک ماهان و بخش دهبکری از توابع بم نیز در مقطع دبستان و پیش دبستان به دلیل بارش باران و برف، یخ زدگی جاده ها و معابر تعطیل است.

 وی ادامه داد: همچنین مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان کوهبنان نیز  فردا یکشنبه ۲۲ دی ماه ۹۸ به دلیل ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان و به دلیل بارش باران و برف، برودت هوا، یخ زدگی جاده ها و معابر، تعطیل خواهد بود.

مدارس چند شهرستان خراسان رضوی روز یکشنبه تعطیل است

برف و سرما مدارس چند شهرستان استان خراسان رضوی را در نوبت صبح یکشنبه ۲۲ دی ماه تعطیل کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در پی بارش برف و برودت هوا تمام مدارس ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در شهرستان‌های طرقبه شاندیز، تربت‌حیدریه، تربت‌جام، تایباد، کوهسرخ، باخرز، صالح آباد، زاوه و فریمان و همچنین مناطق کدکن، جلگه رخ و رضویه در این استان (یکشنبه ۲۲ دی ماه) تعطیل است.

قاسمعلی خدابنده افزود: همچنین تمام مدارس مقطع ابتدایی و دوره اول متوسطه در شهرستان قوچان و منطقه احمد آباد صبح فردا تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: علاوه بر این تمام مدارس ابتدایی در شهرستان رشتخوار نیز در نوبت صبح یکشنبه تعطیل می‌باشد.

وی گفت: تمام مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی تمام مقاطع نیز در شهرستان‌ها و مناطق یاد شده فردا تعطیل خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در پی بارش برف و برودت هوا تمام مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم در شهرستان‌های طرقبه شاندیز، تربت‌حیدریه، تربت‌جام، تایباد، کوهسرخ، باخرز، صالح آباد، زاوه، فریمان و رشتخوار همچنین مناطق کدکن، جلگه رخ، سرولایت و رضویه و احمد آباد مشهد در این استان (یکشنبه ۲۲ دی ماه) تعطیل است.

بارش برف و برودت هوا باعث تعطیلی برخی مدارس استان یزد شد

روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به علت بارش نزولات آسمانی و لغزندگی معابر و برودت هوا مدارس برخی از مناطق استان (یکشنبه) تعطیل است .

بر اساس این گزارش همه مراکز پیش دبستانی، مهدهای کودک و مدارس ابتدایی دوره اول و دوم شهر یزد، مدارس شهر نیر،دهستان ها و روستاهای زردین،بنادکوک،سخوید،کهدوئیه،گاریزات و شهر بخ در تمامی مقاطع روز یکشنبه تعطیل است.

این اطلاعیه افزوده است: مدارس شهرستان تفت شامل شهر تفت، دهستان شیرکوه روستاهای ده بالا و طزرجان، دهستان های نصرآباد،دهشیر،علی آباد،سانیج و اسلامیه در تمامی مقاطع و مدارس شهرستان میبد شامل شهر ندوشن و روستاهای صدرآباد،سورک،هفتهر ،نیوک و درین نیز در همه مقاطع فردا تعطیل می باشد.

مدارس برخی از مناطق چهارمحال و بختیاری یکشنبه ۲۲ دی‌ماه تعطیل شد

اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اعلام کرد، فعالیت آموزشی برخی از نواحی این اداره کل در روز یکشنبه ۲۲ دی‌ماه در تمام مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شد.

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری، فعالیت آموزشی مدارس استان در روز یکشنبه ۲۲ دی‌ماه در مناطق آموزشی کوهرنگ، فارسان، بروجن، بلداجی، گندمان، بن، لاران، شهرکرد، کیار، سامان و اردل در تمام مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شد.

در این گزارش آمده، مدارس ابتدایی منطقه آموزشی میانکوه, خانمیرزا تعطیل و متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

براساس این گزارش ، مدارس ابتدایی مناطق آموزشی فلارد، لردگان و عشایر نیز با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

برف مدارس کلاردشت را برای روز یکشنبه تعطیل کرد

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش مازندران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که تمامی مدارس شهرستان کلاردشت به خاطر بارش برف و برودت هوا یکشنبه ۲۲ دی ماه تعطیل است.

بارش شدید برف که از عصر شنبه  در مناطق مختلف شهری و روستایی کلاردشت در غرب مازندران شروع شده همچنان ادامه دارد  به طوری که ارتفاع برف در برخی از مناطق به حدود ۳۰ سانتی متر رسیده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش مازندران مدارس تمام مقطع تحصیلی این شهرستان یکشنبه در هر دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

فعالیت مدارس برخی شهرستان‌های استان مرکزی با تاخیر آغاز می‌شود

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: فعالیت مدارس برخی از شهرستان‌های این استان به دلیل کاهش دما، برودت هوا و مه صبحگاهی روز یکشنبه با تاخیر آغاز می‌شود.

«عبدالمجید یوسفی‌نکو»   افزود: فعالیت مراکز پیش دبستانی، دوره ابتدایی و متوسطه اول شهر و روستای شهرستان اراک یکشنبه بیست و دوم دی ماه با یک ساعت تاخیر و از ساعت ۹ آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت تمامی دوره‌های تحصیلی شهر و روستای شهرستان‌های خمین، کمیجان، خنداب، شازند و منطقه سربند نیز یکشنبه با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

برف، تعطیلی مدارس فاروج را تمدید کرد

بارش برف و سردی هوا، روز یکشنبه، برای دومین روز متوالی سبب تعطیلی مدارس شهرستان فاروج در شرق استان خراسان شمالی شد.

بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، مدارس مقطع پیش‌دبستانی،  ابتدایی و متوسطه اول در مناطق شهری و روستایی فاروج در نوبت صبح امروز تعطیل است.

امروز به علت بارش برف، سردی هوا و لغزندگی سطح جاده ها و معابر،  مدارس مقطع ابتدایی شهر سنخواست نیز در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز شد.

برف و سردی هوا، دیروز هم سبب تعطیلی برخی مدارس شهرستان فاروج شده بود.  

تداوم بارندگی مدارس ۹ شهرستان سیستان و بلوچستان را تعطیل کرد

مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت:مدارس ۹ شهرستان این استان یکشنبه در دو نوبت صبح و عصر براثر تداوم بارندگی شدید تعطیل اعلام شد.

داوود گلی شامگاه اظهار داشت: مدارس شهرستانهای چابهار، خاش، فنوج، سیب و سوران، سراوان، کنارک، مهرستان، سرباز و دلگان در تمامی مقاطع و دو نوبت صبح و عصر تعطیل شد.
وی ادامه داد: همچنین  مدارس بخش کورین زاهدان براثر بارندگی شدید و روان شدن سیلاب بسته است.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیان کرد: امتحانات نهایی متوسط دوم به قوت خود باقی است.

 رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از روز یکشنبه با شمالی شدن جریانات و ریزش هوای سرد، دمای استان ۱۰ درجه کاهش می‌باید.

برچسب‌ها تعطیلی مدارس بارش برف مدرسه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعطیلی مدارس بارش برف مدرسه تعطیلی مدارس بارش برف مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج بارشی جدید از فردا یکشنبه وارد کشور می شود | بارندگی شدید در این استانها | تمرکز اصلی بارش‌ها در مناطق غربی و شمالی

به گزارش همشهری آنلاین، طبق آخرین اطلاعات سازمان هواشناسی، از فردا یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) موج بارشی دیگری وارد کشور شده و بسیاری از نواحی در استان‌های شمال غربی، غربی و شمالی کشور از این موج بارش‌های خوبی دریافت خواهند کرد.

استان‌های آذربایجان‌های شرقی، غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، کرمانشاه، زنجان، قزوین، کردستان و همچنین دامنه‌های زاگرس از این موج بارش خواهند داشت.

شدت و تمرکز اصلی بارش‌ها در استان‌های شمال غربی و شمالی کشور خواهد بود اما طبق پیش بینی‌ها فعلی شدت بارش‌ها در حد سیلاب نیست.

کد خبر 849072 برچسب‌ها خبر مهم سازمان هواشناسي باران

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • باادامه بارش ها در کرمانشاه، هشدار نارنجی صادر شد
  • هواشناسی ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ورود موج بارشی جدید به کشور از روز یکشنبه
  • ادامه بارش ها در کرمانشاه
  • موج بارشی جدید از فردا یکشنبه وارد کشور می شود | بارندگی شدید در این استانها | تمرکز اصلی بارش‌ها در مناطق غربی و شمالی
  • ورود موج بارشی جدید به کشور از روز یکشنبه