Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون ولایی گفت: اقدام سپاه پاسداران در حمله به پایگاه نظامی آمریکا در عراق منطبق با قوانین بین‌المللی و اقدامی شرعی و مطابق با قانون مجلس شورای اسلامی بود.

به گزارش شریان نیوز،حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی درباره حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه‌های ارتش تروریستی آمریکا در عراق، گفت: اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام منطبق با قوانین بین‌المللی و اقدامی شرعی و خواسته ملت بزرگ ایران و مطابق با قانون مجلس شورای اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی افزود: ملت ایران پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی یکپارچه فریاد «انتقام-انتقام» برآوردند و خواستار انتقام سخت از آمریکا بودند. که با تصمیم مجلس شورای اسلامی این خواسته ملی محقق شد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: مجلس با مصوبه خود این مسئولیت را بر عهده نیروهای نظامی و شورای عالی امنیت ملی گذاشت که سیلی محکمی به صورت «ترامپ» دیوانه و آمران شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بزنند.

حاجی بابایی، حمله موشکی جمهوری اسلامی به پایگاه نظامی آمریکا در عراق را ناشی از اقتدار جمهوری اسلامی خواند و گفت: آمریکا باید از منطقه خارج شود، هر کشوری بخواهد به آمریکا کمک کند، قطعاً در شهادت حاج قاسم شریک است.

وی تاکید کرد: هر کس از پنتاگون گرفته تا منطقه غرب آسیا در شهادت حاج قاسم سلیمانی نقشی داشته باشد مشمول این مصوبه مجلس شورای اسلامی می‌شود.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایت مجلس در خصوص تاثیرات این حمله موشکی در معادلات منطقه‌ای، گفت: این قدرت نشان می‌دهد که منطقه یکپارچه است، حملات به مراکز آمریکا فقط از ایران انجام نمی‌شود و در تمام منطقه آمادگی برای مبارزه با آمریکا وجود دارد.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: کشورهای منطقه باید بدانند با هر حرکت اشتباهی در حمایت از آمریکا به دوران فقر و فلاکت باز خواهند گشت، موشک‌باران پایگاه آمریکایی‌ها در عراق پیام مهمی برای هم پیمانان منطقه‌ای آمریکا دارد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۶۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟

علی بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی درباره افزایش حق مسکن کارگران گفت: در نشست اخیر کمیسیون اجتماعی که با حضور وزیر کار برگزار شد، آقای مرتضوی در جریان گزارشی که از عملکرد وزارت کار به اعضای کمیسیون ارائه کرد، به موضوع افزایش حق مسکن هم اشاره کرد و گفت که قرار است بند مربوط به افزایش حق مسکن کارگری را اصلاح کنند.

وی افزود: البته با توجه به اینکه افزایش حق مسکن علاوه بر مصوبه شورای عالی کار نیاز به تایید هیئت وزیران هم دارد، اما آقای مرتضوی تصریح کرد که وزارت کار برای اولین بار پیشنهاد افزایش دو برابری حق مسکن را مطرح کرده است.

رئیس فراکسیون کارگری گفت: به محض اینکه این پیشنهاد در شورای عالی کار تصویب و پس از آن مورد تایید هیئت وزیران قرار گیرد، برای دستگاه‌های مرتبط لازم‌الاجرا خواهد بود.

منبع: رکنا

tags # مسکن سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات میزبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تأیید شد
  • دیدگاه‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس دوازدهم: مردم باید قوی شوند
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود
  • اژه‌ای: موارد مطروحه باید مطابق قانون باشد