Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقدی از خرید، نصب و راه اندازی دستگاه جدید تصویربرداری (سی تی اسکن) بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر با اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیارد ریال خبر داد.

«آرش نقدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: با تامین ۸۲ میلیارد ریال اعتبار برای خرید دستگاه جدید تصویربرداری پزشکی (سی تی اسکن) پیشرفته در این بیمارستان این دستگاه نصب و راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر دستگاه تصویربرداری خریداری شده را جزء پیشرفته ترین دستگاه‌های موجود در بازار دانست و افزود: این دستگاه توانایی تحمل وزن بالای ۹۵ کیلوگرم را دارد.

 

وی از افزایش ۲ برابری توان خدمات‌دهی پس از نصب این دستگاه در بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر خبر داد و اضافه کرد: در گذشته روزانه بین ۲۰ تا ۳۰ بیمار برای تصویربرداری نوبت داده می‌شد که با نصب دستگاه جدید ظرفیت خدمات‌رسانی به حدود ۲ برابر افزایش می‌یابد.

 

نقدی با بیان اینکه در گذشته بیماران نیازمند به سی.تی.اسکن با وزن‌ بالا به دیگر شهرستان‌های استان اعزام می‌شدند تصریح کرد: با نصب این دستگاه می‌توان به بیماران بالای ۹۵ کیلوگرم از خرمشهر و شهرهای همجوار نیز خدمات‌رسانی کرد.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی مسجد شهادت سردار قاسم سلیمانی مسجد سردار شهید قاسم سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی بیمارستان ولیعصر عج خرمشهر دانشکده علوم پزشکی آبادان دستگاه سی تی اسکن تصویربرداری تجهیز بیمارستان منطقه آزاد اروند اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو یک‌نفر را به کام مرگ کشاند

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم، بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۰ آزاد راه حرم تا حرم، متاسفانه سه نفر مصدوم شدند و یک نفر هم جان خود را از دست داد.

 اورژانس ۱۱۵ قم سه دستگاه آمبولانس برای خدمات رسانی به مصدومان اعزام که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • واژگونی پژو یک‌نفر را به کام مرگ کشاند
  • راه اندازی نخستین مدرسه فریلنسری ایران
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • پست فارس ظرفیت مناسبی برای توسعه تجارت الکترونیک دارد
  • مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • نخستین مدرسه فریلنسری ایران راه‌اندازی می‌شود
  • نخستین مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود