Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@05:58:03 GMT

اشتباه فردی را نباید به نظام تعمیم داد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۷۶۱۴۲

اشتباه فردی را نباید به نظام تعمیم داد

علی مظفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ اظهار کرد: متأسفانه در این حادثه تعدادی از هموطنان خود را از دست دادیم و همه داغدار عزیزان ازدست‌رفته هستیم.

وی با بیان اینکه اشتباه و خطای انسانی عامل این حادثه دردناک بوده است، گفت: مسئولانی که مستقیم یا غیر مستقیم در این حادثه مقصر بودند، باید به‌صورت رسمی از مردم عذرخواهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات اضافه کرد: رئیس جمهور و سایر مسئولان لشکری و کشوری نباید تنها به انتشار بیانیه بسنده کنند، آنها باید به‌صورت مستقیم با مردم سخن بگویند و عذرخواهی کنند. همچنین دولت باید از همان ابتدا، علت وقوع حادثه را صادقانه به مردم توضیح می‌داد.

وی با ابراز تأسف از حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی بیان کرد: مردم داغدار هموطنان و عزیزان ازدست‌رفته هستند، این امر کاملاً صحیحی است؛ اما باید توجه داشته باشند اشتباه یک فرد یا گروه را نباید به کل نظام تعمیم داد و زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) و سپاه را نادیده گرفت.

مظفری عنوان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات ضمن دعوت مردم به آرامش، وظیفه خود می‌داند در این روزهای پرالتهاب، کنار مردم باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات خاطرنشان کرد: متأسفانه اشتباه انسانی باعث شد برخی از رسانه‌های بیگانه و دشمنان انقلاب از شرایط به وجود آمده سوءاستفاده کنند و ایران را در سطح بین‌الملل دچار مشکلاتی کرده و کشور را به آشوب بکشانند.

انتهای پیام/

300 / 168 هواپیمای اوکراینی سقوط هواپیمایی مسافربری رسانه‌های بیگانه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سقوط هواپیمایی مسافربری رسانه های بیگانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۶۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، متن پیام یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز شوراها به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَ اَمرُهُم شُوری بَینَهُم

اصل ایجاد شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی، نشان‌دهنده اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران به مجموعه متنوع فکرها، مشورت‌ها و دیدگاه‌ها در اداره امور کشور است و این موضوع، نقطه مقابل نظام‌های ارتجاعی و استبدادی است.«مقام معظم رهبری» 

انقلاب شکوهمند مردم ایران پایه گذار نظامی شد که به عنوان جمهوری اسلامی بر تصمیم، نقش و قدرت مردم استوار شده و شوراهای مردمی به لطف این نظام شکوهمند، قوت و استحکام بی سابقه و تاریخی یافته و اراده مردم در قالب شوراهای گوناگون به ویژه شوراهای روستایی و شهری محقق شده است.

نهم اردیبهشت هر سال که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز "شوراها" نامگذاری شده، یادآور مردم سالاری دینی و نقش بارز مردم در تعیین آینده و سرنوشت شهر و روستا بوده تا بر اساس آنچه در قانون اساسی آمده است بتوانند سرنوشت خود را به دست خویش رقم بزنند.

"شوراها" از یک سو بر آمده از خواست و اراده مردم هستند و از سوی دیگر زمینه ساز حضور فعال و پرثمر مردم در اداره امور شهر و روستا بوده و در طی چندین دوره فعالیت‌، این نهاد مردمی به پشتوانه سرمایه‌های اجتماعی و تخصصی که پیدا کرده جایگاه ویژه‌ای را در تحولات ساختاری و خدمت رسانی به جامعه بدست آورده است.

مشورت و همفکری از موضوعات مهمی است که در قرآن مجید و دین مبین اسلام بر جایگاه آن تأکید شده و از این روی، روز "شوراها" فرصتی است تا از تلاش‌های ارزنده و فعالیت‌های ثمر بخش این نهاد انقلابی که همواره در پی احقاق حقوق و توسعه و آبادانی شهرها و روستاها گام برداشته‌اند قدردانی شود.

بر خود لازم می‌دانم این روز مبارک را به تمامی اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر استان خراسان رضوی که در این جایگاه، خدمتگزار مردم منطقه خویش هستند تبریک عرض نموده و سربلندی و توفیق بیش از پیش همه اعضای خدوم شوراها را از خداوند متعال مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • روانشناسان نقش بسیار کلیدی در سلامت فردی و اجتماعی دارند
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه