Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال امید ایران گفت: تیم امید در صورت صعود به المپیک توکیو پاداش ویژه ای دریافت می کند.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدعلی میرغفاری درباره وضعیت تیم فوتبال امید در آستانه بازی دوم خود در مرحله گروهی مقدماتی المپیک توکیو مقابل کره جنوبی اظهار داشت: تیم فوتبال امید از همه لحاظ کاملاً آماده دیدار حساس امروز با کره جنوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست تیم فوتبال امید ایران ادامه داد: از لحاظ تدارکات واقعاً برای امیدها کم نگذاشتیم و به منظور افزایش روحیه پاداش بازیکنان هم بلافاصله بعد از بازی با ازبکستان به آنان اهدا شد. همچنین بهترین پاداش در صورت صعود به المپیک از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال به ملی‌پوشان داده خواهد شد.

غفاری در پایان گفت: بازیکنان تیم امید ایران همگی با مردم کشور و خانواده‌های داغدار سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی ابراز همدردی می‌کنند و در غم آنها شریک هستند. از مردم هم می‌خواهیم که با دعای خیر خود امروز همراه آنها باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: المپیک تیم فوتبال امید ایران وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

پس از آن مسابقه ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپرد. 

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند. 

ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی هم این داستان را بدتر کرده است.

دیگر خبرها

  • سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم
  • امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک
  • همدردی مردم نیویورک با دانشجویان معترض
  • پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!