Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از لغزندگی معابر و محورهای استان خبرداد و گفت: عملیات برف روبی محورها در حال انجام است.

سرهنگ هادی امیدوار در گفت‌گو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص وضعیت راه‌های خراسان رضوی اظهار کرد: ترافیک در محورهای استان عادی و روان است و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از لغزندگی معابر و محورهای استان خبرداد و گفت: عملیات برف روبی محورها در حال انجام است.

وی با بیان اینکه محورهای تربت حیدریه به مشهد و مشهد به تربت جام و محور بردسکن مسدود شده بود، خاطرنشان کرد: عملیات‌های برف روبی در این محورها انجام شد و محورها بازگشایی شده است.

امیدوار در خصوص خودروهای در راه مانده شب گذشته نیز بیان کرد: بیش از هزار خودرو در برف و کولاک دچار مشکل شده بودند که رها سازی آنها صورت گرفت.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته در محورهای استان تصادفی نداشتیم.

گفتنی است؛ در شرایط بارندگی و فصل زمستان، استفاده از زنجیر چرخ و رعایت نکات ایمنی برای سلامت خود و دیگر رانندگان ضروری است چرا که در این شرایط جاده‌ها و معابر دارای لغزندگی است.

انتهای پیام/ 70061

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی برف مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای مواجه شد.
حسن جعفری افزود:پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند، اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.
مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

دیگر خبرها

  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی