Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبری دارنده مدال نقره پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۱۳ جهان در بوداپست مجارستان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بعد از سال ۲۰۱۳ برخی مشکلات و مصدومیت‌ها سبب شد که نتوانم موفقیت‌های خودم را ادامه دهم.

وی در مورد خداحافظی از میادین کشتی نیز گفت: در ذهنم دنبال فرصتی برای خداحافظی می‌گشتم و اگر به فینال جام تختی و یا حتی عنوان قهرمانی نیز می‌رسیدم باز هم میخواستم از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر وزن ۹۲ کیلوگرم المپیکی نیست و تنها امسال قرار است رقابت‌های قهرمانی آسیا برگزار شود و مسابقه‌های قهرمانی جهان در اوزان غیرالمپیکی نیز برگزار نمی‌شود.

این آزادکار جویباری تیم ملی ادامه داد: در حال حاضر در جویبار باشگاهی دارم که ۴۰ شاگرد را تمرین می‌دهم و امیدوارم که بتوانم کشتی‌گیران خوبی را تحویل تیم ملی دهم.

وی با آرزوی موفقیت تیم ملی کشتی آزاد در بازی‌های المپیک گفت: جام تختی امسال در سطح پایینی برگزار شد چرا که هیچ تیم خارجی از آن استقبال نکرده بود و تنها تیم ارمنستان حضور داشت.

«عزت الله اکبری» بعد از شکست در مرحله نیمه نهایی وزن ۹۲ کیلوگرم پیکارهای کشتی آزاد جام تختی برابر حسین شهبازی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. او در حالی وداعی باشکوهی از دنیای قهرمانی داشت که برروی شانه‌های حریف جوانش قرار داشت.

برچسب‌ها جام جهان پهلوان تختی کشتی آزاد فدراسیون کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جام جهان پهلوان تختی کشتی آزاد فدراسیون کشتی جام جهان پهلوان تختی کشتی آزاد فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۶۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نفرات راه یافته به فینال پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی به شرح زیر است:   ۶۰ کیلوگرم: سجاد عباسپور _پویا ناصر پور    ۶۷ کیلوگرم: امیرمحمد یارمحمد زهی _ حجت رضایی   ۷۷ کیلوگرم:علیرضا عبدولی _ غلامرضا فرخی   ۸۷ کیلوگرم: محمد حسین محمودی _بهروز هدایت   ۱۳۰ کیلوگرم: رازمیک کردیان (ارمنستان) _ محمد سروش رنجبر ­

دیگر خبرها

  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • قهرمانی ایران در کشتی فرنگی بین المللی جام تختی
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند
  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین