Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس از تهیه طرحی برای کاهش مناسبات با فرانسه، آلمان و انگلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان ضمن تسلیت جان‌باختن تعدادی از هموطنان در مراسم تشیع پیکر سردار سلیمانی در کرمان و همچنین حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار داشت: دو نفر از عزیزان در حادثه سقوط هواپیما از نخبگان خمینی شهر بودند که من به خانواده آنها تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور سفیر انگلیس در تجمع روز گذشته مقابل دانشگاه امیر کبیر گفت: وزیر خارجه سفیر انگلیس را به عنوان عنصر نامطلوب تا ظهر امروز اخراج کند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس همچنین گفت: طرحی را در خصوص کاهش مناسبات سیاسی ایران با سه دولت فرانسه، آلمان و انگلیس ارائه داده که در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آلمان فرانسه مجلس شورای اسلامی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۷۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ابراهیم رئیسی به درگذشت عروس امام خمینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم، در پیامی درگذشت معصومه حائری، فرزند آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر سیدمصطفی خمینی را تسلیت گفت.

بنبر گزارش ایسنا، متن پیام وی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران»

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899596

دیگر خبرها

  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • واکنش ابراهیم رئیسی به درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • دولت انگلیس به زودی شماری از پناهجویان را راهی روآندا می‌کند
  • سفیر طالبان در پکن: مناسبات افغانستان با چین بسیار مهم است
  • کاش رئیس بایرن بودم تا ناگلزمان اخراج نشود