Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، حسن سعدالدین در جلسه کارگروه مدیریت استانداری سمنان به میزبانی استانداری با بیان این‌که سازوکارهای اصلاح نظام اداری برای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری، در ۱۰ برنامه ابلاغ‌شده است، اظهار کرد: در این برنامه‌ها زیرشاخه‌هایی وجود دارد که برای اجرای شاخص‌های مهم این برنامه در این کارگروه تلاش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بابیان این‌که برگزاری نشست‌های مختلف در راستای مقابله با فساد و شفافیت اداری تأثیرگذار است، افزود: بر اساس این برنامه توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی در اولویت نخست دستگاه‌های اجرایی استان سمنان قرار دارد.  

ایجاد میز خدمت در مراکز خدماتی و دستگاه‌های اجرایی

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی استانداری سمنان با تأکید بر این‌که سمنان از استان‌های ممتاز در اجرای دولت الکترونیک محسوب می‌شود، افزود: ایجاد دولت الکترونیک تحول عظیمی را در ارائه خدمات به عموم مردم ایجاد می‌کند.  

سعدالدین با اشاره به این‌که راه‌اندازی میز خدمت در تمام مراکز خدماتی و دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: اصلاح و شفاف‌سازی نظام اداری، موردتوجه استانداری سمنان است.  

وی بابیان این‌که راه‌اندازی میز خدمت در ساختمان شماره دو استانداری به‌منظور خدمات‌رسانی مطلوب‌تر در دست اقدام است، تأکید کرد: صیانت از حقوق شهروندی، پاسخ و رسیدگی به شکایت مردمی از رویکردهای اصلی برای تحقق اصلاح نظام اداری است که استانداری سمنان به‌صورت جدی پیگیر آن است.  

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی استانداری سمنان خدمات‌رسانی مطلوب دستگاه‌های اجرایی به اقشار مردم با توجه به رویکردهای جدید در اصلاح نظام اداری را از دیگر موارد بااهمیت در این راستا برشمرد و گفت: بیش از ۱۰۰ شاخص برای خدمات‌رسانی و رسیدگی به مشکلات اقشار مردم از سوی فرمانداری‌ها و استانداری‌ها تعریف‌شده است.  

کد خبر 477520 برچسب‌ها استان سمنان خدمات الکترونیک

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان سمنان خدمات الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد

وزیر بهداشت در خصوص مصوبه دولت در ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی گفت: این مصوبه به همه بیمارستان‌های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه هر حادثه یا بیماری که در هفت سال اول زندگی رخ دهد، در سایر سال های عمر باقی می‌ماند و سلامت فرد را مختل می‌کند، اظهار کرد: بر این اساس به پیشنهاد وزارت بهداشت، در هیئت دولت این طرح به تصویب رسید که خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی داده شود تا از این طریق سلامت آنها ایمن شود.

وی با بیان اینکه این مصوبه به تمام بیمارستان‌های وزارت بهداشت ابلاغ شده است و با اشاره به کمبود دارو برای بیماران تالاسمی افزود: بنای ما این است که با تقویت شرکت‌های دانش بنیان، داروی مورد نیاز را تامین کنیم.

وزیر بهداشت ادامه داد: در زمینه داروی بیماری تالاسمی، افزایش تولید داشته‌ایم، اما تمایلی برای استفاده از داروی خارجی وجود دارد که این را باید پزشک تشخیص دهد، کمبودها را در داخل با اولویت شرکت‌های دانش بنیان تامین می‌کنیم.

کد خبر 749679

دیگر خبرها

  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه ریزی کشور
  • هشدار به کارمندان؛ حقوق بگیران حق دریافت هدیه ندارند!
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • کارکنان دولت حق دریافت هدیه را نخواهند داشت
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • بخشنامه ممنوعیت دریافت هر نوع هدیه توسط کارکنان دولت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد
  • افزایش انگیزه سرمایه انسانی، اولویت وزارت نفت
  • هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است