Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین عزاداری و بزرگداشت درگذشتگان حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تهران_کی یف امروز، ۲۲ دی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین عزاداری و بزرگداشت درگذشتگان حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تهران_کی یف در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار می‌شود.

این مراسم که به همت بسیج دانشجویی برنامه ریزی شده، امروز ۲۲ دی ماه جنب مسجد پیامبر اعظم دانشگاه علوم پزشکی کرمان برپا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است، پرواز ۷۵۲ هواپیمای اوکراینی صبح چهارشنبه در اطراف تهران سقوط کرد و تمامی سرنشینان آن جان خود را از دست دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی پرواز752 بسیج دانشجویی سانحه هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود

حرکت دسته عزاداری و سوگواری مردمی شاگردان مکتب شیخ الائمه حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح ابتدای بلوار آیت الله اشرفی اصفهانی مسجد حضرت امام سجاد علیه السلام به سمت میدان صادقیه برگزار می شود.

از تمامی سوگواران و عزاداران به ویژه شاگردان مکتب امام جعفر صادق علیه السلام دعوت می شود تا در این حرکت عظیم و باشکوه عزای آل الله شرکت چشمگیر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است