Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناباد از اعلام آمادگی بقاع متبرکه این شهرستان جهت پذیرایی و اسکان مسافران در راه‌مانده در شرایط نامساعد جوی این روزها خبر داد. به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام حسن تقوی‌مند، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناباد از اعلام آمادگی بقاع متبرکه این شهرستان جهت پذیرایی و اسکان مسافران در راه‌مانده در شرایط نامساعد جوی این روزها خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: 300 مسافر از روز گذشته 21 دی‌ماه، بر اثر شرایط نامساعد جوی در مسیر محور گناباد ــ تربت حیدریه، در مرقد علامه بهلول گنابادی(ره) به عنوان پایگاه میقات‌الرضا(ع)، اسکان اضطراری یافتند.
حجت‌الاسلام تقوی‌مند اظهار کرد: هم‌اکنون خدمات‌رسانی در مرقد علامه بهلول گنابادی‌(ره) شامل پذیرایی صبحانه، اسکان مسافران با همکاری هلال احمر شهرستان در حال انجام است.
مریم امیری انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: اسکان مسافران شرایط نامساعد جوی بقاع متبرکه گناباد ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۷۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی

مهدی توکلی گفت: فرودگاه منطقه‌ای شهدای گناباد ظرفیت مهم توسعه و رونق اقتصادی در جنوب استان خراسان رضوی و شمال استان خراسان جنوبی را دارا است.

وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این فرودگاه بستری برای حمل‌ و نقل هوایی و جابجایی مسافر در ۱۵ شهر پیرامونی آن فراهم آمده است.

رئیس فرودگاه شهدای گناباد اظهار کرد: با راه‌اندازی فرودگاه منطقه‌ای شهدای گناباد که بعد از ۳۰ سال با پیگیری‌های مجدانه دولت سیزدهم به سرانجام رسید، زمان سفر به تهران به حدود یک ساعت کاهش یافت و آرزوی دیرینه مردم منطقه محقق شد.

وی بیان کرد: فرودگاه منطقه‌ای شهدای گناباد بعد از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد و فرودگاه شهدای سبزوار به‌ عنوان سومین فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در خراسان رضوی با ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان در خردادماه پارسال افتتاح و از مهرماه به بهره‌برداری رسید.

رئیس فرودگاه شهدای گناباد اذعان کرد: شرکت هواپیمایی وارش با برقراری پروازهای منظم هفتگی در مسیر تهران ـ گناباد ـ تهران طی ۴۰ پرواز بیش از ۳۹۰۰ نفر مسافر را تاکنون جابجا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تا فاصله ۱۵۰ کیلومتری فرودگاه گناباد، ساکنین شهرستان‌های جنوب خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی از جمله گناباد، بجستان، بردسکن، خلیل‏‌آباد، قائن، فردوس، خضری و دشت بیاض، سرایان، خواف و... در زمان کمتر از ۲ ساعت می‌توانند به فرودگاه دسترسی داشته باشند، همچنین این زمان برای ساکنان شهرستان کاشمر در فاصله ۱۲۵ کیلومتری گناباد حدود ۷۵ دقیقه است.

توکلی گفت: فرودگاه منطقه‌ای شهدای گناباد در ۶ کیلومتری شمال این شهر و در حاشیه بزرگراه گناباد به تربت‌حیدریه احداث شده که دسترسی سریع و آسان و بدون بار ترافیکی یکی از مزیت‌های نسبی آن است.

وی افزود: از جمله امکانات در این فرودگاه برای مسافران، پارکینگ شبانه‌روزی و ساعتی، تاکسی درون‏‎ شهری و برون‏ شهری با قیمت مناسب، اتاق کودک -کافی شاپ و غرفه عرضه سوغاتی و صنایع دستی شهرستان است.

رئیس فرودگاه شهدای گناباد بیان کرد: افزایش تقاضای سفر هوایی و حمایت مردمی، شرط لازم جهت افزایش تعداد پروازها در هفته است که در صورت تحقق آن، با زیرساخت فعلی ظرفیت برقراری پروازها به‌صورت همه‌روزه در مسیرهای مختلف هوایی را دارد.

وی با بیان اینکه مسافران می‌توانند برای خرید بلیت از سایت‌‏های معتبر اقدام کنند، گفت: راه‌اندازی این فرودگاه بستر توسعه و رونق منطقه در زمینه‌های مختلف را افزایش داده است.

مرحله نخست بهره‌برداری از فرودگاه منطقه‌ای شهدای گناباد به عنوان سومین فرودگاه استان خراسان رضوی چهارم خردادماه سال گذشته با حضور رییس مجلس شورای اسلامی آغاز شد. برای تکمیل و بهره‌برداری از فرودگاه منطقه‌ای شهدای گناباد در مجموع ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

فرودگاه شهدای گناباد دارای زمینی به وسعت ۲۵۰۰ هکتار و ۲۷۰۰ متر باند به عرض ۶۰ متر است و تا فرودگاه مشهد ۲۷۰ کیلومتر تا سبزوار ۳۰۰ کیلومتر و تا بیرجند ۲۱۸ کیلومتر فاصله دارد و اکنون به عنوان سومین فرودگاه استان خراسان رضوی بعد از مشهد و  سبزوار، در منطقه جنوب خراسان رضوی فعالیت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان