Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی گل‌محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تعطیلات نیم فصل مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور اظهار داشت: به دلیل مشکلات مالی تمرینات را چند هفته دیرتر از سایر تیم‌ها آغاز کردیم که همین موضوع باعث شد تا نتوانیم تعطیلات نیم فصل خوبی را پشت‌سر بگذاریم و به خوبی نقاط ضعف و قوت خود را برطرف کنیم.

وی افزود: در بازار نقل و انتقالات هم به دلیل همین مشکلات مالی تیم بی تحرکی بودیم و همین که بازیکنی از ما جدا نشد و توانستیم شاکله اصلی خود را حفظ کنیم باید شکرگزار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به اولین دیدار تیم فوتبال شهرداری همدان در دور برگشت مسابقات گفت: از لحاظ آمادگی بازیکنان به صد در صد آمادگی خود به دلیل دیر شروع شدن تمرینات و بعد از آن شرایط آب و هوایی همدان و بارش برف که اجازه تمرینات مناسب را به ما نداد نرسیده‌ایم و از بسیاری از تیم‌ها عقب‌تر هستیم.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: اما نمی‌خواهیم امتیازات ابتدای فصل را آن هم در یک بازی خانگی از دست بدهیم و با تمام توان برای پیروزی برابر کاسپین قزوین به میدان خواهیم رفت.

وی با اشاره به محرومان و مصدومان تیم فوتبال شهرداری همدان برای این دیدار بیان کرد: متأسفانه در این دیدار مهدی خلج را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و در آن طرف نیز محمد کاظمی و محمد بالاوند از مصدومان ما برای این دیدار هستند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: احتمال نرسیدن چند بازیکن دیگر نیز به دلیل مصدومیت از جمله نسایی وجود دارد همچنین حسین قادری دانشمند یکی از بازیکنان ما نیز به تازگی پدر خود را از دست داده که در این بازی این بازیکن تأثیرگذار را نیز در اختیار نداریم که جا دارد به بازماندگان این خانواده تسلیت بگویم اما چیزی که مسلم است با لشکری از محروم و مصدوم در این دیدار خانگی باید به میدان برویم.

گل‌محمدی با اشاره به لزوم بیشتر حمایت‌ها در دور برگشت مسابقات گفت: شرایط در دور برگشت بسیار سخت‌تر بوده و به راحتی تیم‌ها به یکدیگر امتیاز نمی‌دهند امیدواریم با حمایت به موقع مسئولان تیم از جمله شهردار، اعضای شورای شهر و رئیس و معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان بتوانیم نتایج دور رفت را تکرار کنیم.

وی افزود: اگر حمایت‌های لازم از نظر مالی به موقع به تیم صورت بگیرد قطعاً تیم فوتبال شهرداری همدان یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور خواهد بود.

کد خبر 4823248

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی گل محمدی لیگ دسته دوم فوتبال کشور شهرداری همدان قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بوشهر بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ایلام شهادت شهرکرد سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه گرگان شیراز قزوین تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۷۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:ظهر دیروز گزارشی مبنی بر واژگونی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۵۵ محور آزاد راه قزوین - زنجان، لاین شمالی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی، یک مصدوم توسط نجاتگران و ۲ مصدوم توسط نیرو‌های اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم