Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهادی زاد نایب رئیس بانوان وزارت ورزش و بانوان گفت: از یک سال و چند ماه پیش کمیسیون ورزش و بانوان را در آکادمی ملی المپیک آغاز کردیم. این کمیسیون بیشتر نقش همکاری داشته و در تلاش است تا نگاه‌های مشورتی داشته باشد. با دستور رئیس کمیته ملی المپیک و همکاری اعضای محترم کمیته ملی المپیک در تلاش هستیم تا کار‌های این کمیسیون را پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه که برای سال ۹۸ برنامه ریزی کرده بودیم تا بدین لحظه انجام داده ایم و به اهداف خود رسیده ایم.

او ادامه داد: یکی از اهداف کمیته ملی المپیک در راستای کار‌های بین المللی اش رسیدگی به امور بانوان در چارچوب ورزش و سلامتی است. در سطح کشور مدیران ورزش بانوان را آموزش داده ایم تا فضای و فعالیت بهتری داشته باشند.

فرهادی زاد افزود: طبق برنامه قرار است روز سه شنبه ۲۴ دی ماه همایش ملی زن و ورزش برگزار شود که ۳ محور دارد و  موضوع‌های فرهنگ، جامعه و ورزش زنان، ورزش همگانی و زن و ورزش قهرمانی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. همچنین قرار است در طول برگزاری این نشست  دلایل اختلاف ورزش قهرمانی و همگانی با دنیای امروز ورزش بانوان در جهان و همچنین ورزش آقایان کشورمان نیز صحبت کنیم و مورد بررسی قرار دهیم.  

فرصت کسب سهمیه المپیک در بخش بانوان داریم 

نایب رئیس بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: ما در بسیاری از رشته‌های ورزش ۵۳ گانه هنوز فرصت کسب سهمیه برای المپیک ۲۰۲۰ را داریم و این نشست می‌تواند به بانوانی که برای این مسابقات تلاش می‌کنند نیز کمک کند. البته کمیته ioc به دنبال این است که برابری بین  ورزشکاران زن و مرد ایجاد شود تا تعادل وجود داشته باشد. ورزشکاران، داوران و روسای ورزش بانوان وضعیت خوبی دارند، اما تلاش می‌کنیم  تا برای المپیک ۲۰۲۴ برنامه بلند مدتی داشته باشیم و در مسیر پیشرفت گام برداریم.

فرهادی زاد درباره با سفر کیمیا علیزاده گفت: من نمی‌دانم کیمیا  برای تحصیل رفته و یا مهاجرت کرده  است، اما باید بگویم هر کسی برای زندگی شخصی خود می‌تواند تصمیم‌هایی را بگیرد. کیمیا علیزاده فراموش نخواهد کرد که مردم چقدر او را پس از مدال المپیک تشویق کردند و حمایتش کردند و بی شک ما نیز او را که اولین مدال المپیک در بخش بانوان برای کشورمان کسب کرده را فراموش نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: سلطانی‌فر: مدیران IOC از ورزش ایران حمایت می‌کنند

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فرهادی زاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در این گردهمایی گفت: برنامه ریزی برای توسعه ورزش محلات و بردن ورزش به محل تجمع مردم از اهداف این همایش است.

خلیلی افزود: به دنبال انجام ورزش در تمام نقاط کمتر توسعه یافته و حاشیه نشین، روستا‌ها و شهر‌های مختلف هستیم.

وی افزود: طرح ورزش و مردم هم از طرح‌های مهم امسال در وزارت ورزش و جوانان است تا از طریق آن نشاط عمومی در جامعه افزایش یابد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: در مرحله اول این طرح ۱۵هزار سالن ورزشی در کل کشور آزادسازی خواهد شد و روزی ۴ ساعت به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفته و ۶هزار مربی آموزش دیده در این طرح ورود می‌کنند و خدمات رایگان ورزشی را به مردم ارائه خواهند داد.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است؛ ظرف یک هفته بررسی کنید و گزارش دهید
  • پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • نخبگان موفقیت خود را مدیون معلمان هستند