Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@17:36:01 GMT

پشیمانی قاتل از شلیک خونین به همسایه

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۷۷۸۶۲

پشیمانی قاتل از شلیک خونین به همسایه

مرد معتادی که نمی‌خواست به کمپ ترک اعتیاد منتقل شود به مرد همسایه شلیک کرد و وی را تا یک قدمی پرتگاه مرگ کشاند.

به گزارش مشرق، رسیدگی به این پرونده به دنبال شلیک یک مرد معتاد به نام حسن در روستای آبسرد دماوند آغاز شد. وی که نمی‌خواست به کمپ ترک اعتیاد منتقل شود با تفنگ شکاری دست به شلیک زد که تیر خوشه‌ای در بدن مرد همسایه به نام بهرام نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که به بیمارستان منتقل شده بود به طور معجزه‌آسایی زنده ماند، اما صدمات جدی دید. بهرام پس از ترخیص از بیمارستان از حسن شکایت کرد و حسن پس از محاکمه به پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان دیه محکوم شد. حکم صادر شده در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد، اما چون حسن توان پرداخت دیه را نداشت در زندان ماند و طی نامه‌ای به قضات دادگاه درخواست اعسار را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید:

دست و دلبازی عجیب میلیاردر ژاپنی برای فالورهایش!

حسن ۳۵ ساله دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من سال‌ها قبل به دام اعتیاد افتادم و خانواده ام از این ماجرا ناراحت بودند و می‌خواستند هر طور شده مرا به کمپ ترک اعتیاد منتقل کنند، اما من که متوجه ماجرا شده بودم در اوج عصبانیت تفنگ شکاری را که در خانه داشتم برداشتم و به سمت آمبولانسی که قرار بود با آن به کمپ ترک اعتیاد منتقل شوم شلیک کردم. همان زمان بهرام که همسایه مان بود و صدای شلیک گلوله را شنیده بود از خانه اش بیرون آمد و به سمت من حرکت کرد، اما من، چون تحت تاثیر مواد مخدر حال طبیعی نداشتم به سمت او شلیک کردم، تیر شلیک شده از نوع خوشه‌ای بود که در بدن بهرام منفجر شد و به او آسیب جدی رساند.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود ادامه داد: من در زندان مواد مخدر را کنار گذاشتم و پاک شدم. اما توان پرداخت دیه را ندارم. من در زندان چندین حرفه یاد گرفته ام که اگر آزاد شوم کار می‌کنم و دیه بهرام را می‌دهم. حالا از قضات دادگاه تقاضا دارم تا با درخواست تقسیط دیه موافقت کنند. من واقعا پشیمانم و می‌دانم اشتباه بزرگی مرتکب شده ام.

با پایان اظهارات این متهم قضات وارد شور شدند تا درباره درخواست وی اظهارنظر کنند.

منبع: روزنامه خراسان

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتقام سخت هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی سردار قاآنی قاتل قتل اعتیاد اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۷۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترک مصرف کافئین با ۲ روش ساده

افرادی که روزانه کافئین بالایی دریافت می‌کنند، به مرور زمان بیشتر به اثرات آن عادت می‌کنند، به عبارتی مصرف کافئین به‌جای فایده، بیشتر به بدنشان ضرر می‌رساند.

به گزارش خبرآنلاین، درک اینکه به کافئین معتاد هستید، احساس خوبی نیست، اما مانند هر اعتیاد دیگری لازم است این اعتیاد کم‌خطر نیز درمان شود. نکته مهم در طول دوره ترک این است که همواره اثرات منفی کافئین را به خود متذکر شوید.

۱) با کاهش مصرف شروع کنید

برای این کار لازم است تعداد فنجان‌های قهوه‌ای که در طول روز می‌نوشید را مشخص کنید و سعی کنید هر روز یک فنجان از آن کم کنید. اوایل شاید سخت به نظر برسد، اما بدانید با استمرار در این عمل ساده می‌توانید از آسیب‌های ناشی از اعتیاد به کافئین پیشگیری کنید.

۲) یک جایزه برای خودتان در نظر بگیرید

ترک کافئین را به عنوان یک هدف مهم در نظر بگیرید و پاداشی برای آن مقرر کنید و در طی این دوره به این فکر کنید که با موفقیت در ترک این اعتیاد، یک جایزه در انتظار شماست. این کار به شما کمک می‌کند تا با حفظ روحیه و کسب انگیزه، به قول خود پایبند باشید.

دیگر خبرها

  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • درخواست برخی فعالان فراری برای بازگشت به ایران
  • فوری | درخواست برخی چهره‌های حامی اغتشاشات برای بازگشت به ایران
  • ویدئو دیدنی از بازیگرانی که از کودکی مشهور شدند
  • (ویدیو) اظهار ندامت و پشیمانی اشکان خطیبی از مهاجرت
  • فیلم/ بمباران خونین شب گذشته در رفح
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون
  • ترک مصرف کافئین با ۲ روش ساده
  • پشیمانی بازیگر مطرح از رفتن به خارج از کشور | خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...