Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@12:34:26 GMT

فیس بوک دوباره ممنوع کردن آگهی های سیاسی را رد کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۷۸۳۶۴

فیس بوک دوباره ممنوع کردن آگهی های سیاسی را رد کرد

فیس بوک یک بار دیگر تاکید کرد سیاست خود را در مورد نمایش اگهی ها و تبلیغات سیاسی تغییر نمی دهد و به نمایش این نوع محتوا ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از آسین ایج، درحالی که بسیاری از ناظران و فعالان سیاسی از فیس بوک خواسته اند تا قبل از نمایش تبلیغات سیاسی محتوای آنها را کنترل کند تا از این طریق مطالب دروغین و گمراه کننده منتشر نشود، فیس بوک نشان داده که اهمیتی به این موضوع نشان نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در شرایطی که مدت زمان زیادی تا آغاز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا باقی نمانده، فیس بوک قصد ندارد صحت تبلیغات سیاسی را در این شبکه اجتماعی کنترل کند تا جلوی تبلیغات دروغین سیاسی و انتشار اخبار جعلی گرفته شود. فیس بوک برای بار دوم اعلام کرده که صحت تبلیغات سیاسی را چک نمی کند و نحوه نمایش محتوای تبلیغات سیاسی را برای گروه های مختلف مردم محدود نمی کند.

فیس بوک اعلام کرده برای سازماندهی و دسته بندی تبلیغات سیاسی به گونه ای که دسترسی به آنها ساده تر باشد، برنامه ریزی خواهد کرد. این رویه فیس بوک با انتقاد تند بسیاری از فعالان سیاسی و متخصصان شبکه های اجتماعی مواجه شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فیس بوک انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبلیغات سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت دریایی در خزر فعلا ممنوع

هواشناسی مازندران با صدور هشدار نارنجی، فعالیت در خزر را ممنوع اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد اسدی؛ معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی  مازندران در جمع خبرنگاران گفت: هواشناسی دریایی با صدور هشدار نارنجی فعالیت در خزر را ممنوع اعلام کرد که این ممنوعیت  از اوایل وقت دوشنبه 17 اردیبهشت تا اوایل وقت چهارشنبه 19 اردیبهشت است.

وی افزود: به دلیل وزش باد شدید و مواج شدن دریا و بارش باران همه فعالیت‌های دریایی ممنوع اعلام شد.

معاون هواشناسی مازندران بیان کرد: اوج شدت وزش باد از اوایل وقت دوشنبه و افزایش موج هم از دوشنبه خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی  مازندران با بیان اینکه بیشینه سرعت وزش باد تا 17 متر بر ثانیه می رسد خاطرنشان کرد: ارتفاع موج قابل ملاحظه تا 1.7 متر (5/6 پا) و بیشینه ارتفاع موج تا 2.7 متر (8/9 پا) پیش بینی شده است.

اسدی با هشدار به شناورهای کوچک گفت: فعالیت همه شناور‌های کوچک و متوسط و شناور‌های صیادی در دریای خزر ممنوع است.

وی افزود: احتمال غرق شدن شناگران و  شناور‌های کوچک و متوسط وجود دارد و در معرض خطر بودن شناور‌های صیادی، پاره شده تور‌های صیادی و  خسارت به تاسیسات دریایی و آسیب به قفس پرورش ماهی از عواقب این سامانه دریایی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آگهی مزایده عمومی فروش ضایعات
  • زلف بر دیوار | بازار داغ گیس فروشی
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • استخدام ۵ عضو یک خانواده در صداوسیما
  • فعالیت دریایی در خزر فعلا ممنوع
  • تبلیغات نامزدها تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد
  • حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن
  • وضع قوانین سختگیرانه گوگل برای محتوای دیپ‌فیک
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند