Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خراسان شمالی گفت: صلاحیت ۸۸ نفر از داوطلبان مجلس در این استان رد شده یا صلاحیت آنان احراز نشده است.

عابدین عابدی مقدم، رییس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خراسان شمالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد گفت: در این دوره از انتخابات مجلس،  140 داوطلب ثبت نام کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی بیان کرد: از مجموع داوطلبانی که برای چهار کرسی بهارستان شرکت کرده بودند، 16 نفر قبل از رسیدگی به صلاحیت ها انصراف داده بودند، 36 نفر تایید صلاحیت و 88 نفر عدم احراز صلاحیت و یا رد صلاحیت شدند.

 

عابدی مقدم، افزود: در حوزه انتخابیه بجنورد که 88 داوطلب داشت، 12 نفر انصراف دادند و همچنین 20 نفر تایید شدند و 56 نفر نیز عدم احراز و یا رد صلاحیت شدند.



وی گفت: در حوزه انتخابیه شیروان نیز که در مجموع 26 نفر شرکت کرده بودند، سه نفر انصراف دادند، پنج نفر تایید و 18 نفر نیز عدم احراز و یا رد صلاحیت شدند.

 

رییس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خراسان شمالی بیان کرد: همچنین 26 نفر نیز در حوزه انتخابیه اسفراین شرکت کرده بودند که یک نفر از آنان انصراف داد، 11 نفر در این حوزه تایید شدند و 14 نفر نیز عدم احراز و یا رد صلاحیت شده اند.

 

خراسان شمالی دارای چهار کرسی مستقل نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و شهرستان فاروج در این استان نیز با شهرستان قوچان در خراسان رضوی مشترکا یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارند.

 

 

پایان پیام/569

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد سردار شهید قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی انتقام سخت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد تایید صلاحیت انتخابات مجلس انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره مینی بسکتبال کشور استعدادیابی تیم ملی ۲۰۳۰ در مرحله نهایی با حضور ۹۰ بازیکن و مربی در بخش پسران به میزبانی رامسر در حال برگزاری است.

جلال چشمه سیماب به عنوان مربی، عرفان خسروی و آیدین قدیمی به عنوان بازیکن در این مرحله حضور دارند.

کد خبر 6088279

دیگر خبرها

  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • ۳۰ رشته قنات خراسان شمالی در حال مرمت و لایروبی است
  • نیاز مبرم ۱۰۰ رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند