Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی لایحه شهردار تهران درباره سند جامع مشارکت و سرمایه‌گذاری شهرداری تهران در دستور کار یکصد و هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران قرار گرفت.

محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در تشریح این لایحه گفت: از آغاز به کار شورای پنجم موارد و موضوعاتی که در گذشته اتفاق افتاده بود، مورد بررسی قرار گرفت و ما در این مسیر به نتایجی رسیدیم مبنی بر شکل واگذاری املاک شهرداری تهران و حال جای سوال است که باید چکار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر تهران افزود: در کلانشهری مانند تهران اصل بر توسعه است، موردی که در دوره قبل مدیریت شهری به شکل تراکم‌فروشی مطرح شده بود، اما نکته قابل توجه این است که شهرداری تهران به گونه‌ای عمل کرد که موضوع جلب مشارکت خصوصی نیز مطرح شد.

میرلوحی با اشاره به برنامه سوم توسعه گفت: در برنامه سوم توسعه به این موضوع پرداخته شد و طرح الزام شهرداری در تاریخ ۱۲ دی ماه سال ۹۷ مطرح شد و شهرداری بر اساس آن باید لایحه سرمایه‌گذاری را ارائه کند.

او ادامه داد: امروز یک سال از زمان تصویب طرح گذشته و ما در مرداد ماه امسال لایحه را از سوی شهرداری تهران دریافت کردیم و در جلسه هم‌اندیشی نیز به بحث گذاشته شد.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: به دلیل گسترده بودن طرح امروز این لایحه به صحن شورای شهر رسیده است و خواهش من از همکاران آن است که به کلیات آن رأی دهند و ما نظر آن‌ها را در جزئیات مد نظر قرار می‌دهیم.

میرلوحی تأکید کرد: ما برای سال آینده به دنبال یک بودجه عمومی و یک بودجه سرمایه‌گذاری هستیم.

پس از اظهار نظر عضو شورای شهر تهران، کلیات لایحه شهردار تهران درباره سند جامع مشترک و سرمایه‌گذاری شهرداری تهران در صحن شورای شهر به رأی گذاشته شد و اعضای این شورا با ۱۷ رأی موافق جزئیات آن را به تصویب رساندند.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری طرح‌ها را به جای پارک لاله به اطراف دانشگاه تهران منتقل کند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران  در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران می بایست در مورد مسائل شهرسازی اگر آگاهی لازم را ندارد کسب اطلاع کند، گفت: از شهرداری تهران می‌خواهم که از دانش، علم و تجربه نخبگان استفاده کند.

وی با بیان اینکه زمانی که از دانش افراد خبره بهره مند نشوند، می‌شود وضعیت پارک لاله، اظهار کرد: بار دیگر تأکید می‌کنم که شهرداری تهران لازم است که از افکار عمومی مراقبت کند.

عباسی تأکید کرد: سرانه‌ها به اندازه کافی در محدوده پارک لاله وجود دارد و زمین باز در اطراف دانشگاه تهران زیاد است و می‌توان هر برنامه ای که شهرداری تهران برای پارک لاله دارد، به آنجا منتقل شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سخنگوی شهرداری تهران: توصیه‌های چمران فصل‌الخطاب است
  • شهرداری تهران کارهای ارزنده‌ای در ۳ سال گذشته انجام داده است
  • تصویب طرح جامع اولین شهرک مسکونی دولتی فارس
  • آنچه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شیراز گذشت
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • شهرداری طرح‌ها را به جای پارک لاله به اطراف دانشگاه تهران منتقل کند
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا