Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدصادق کوشکی گفت: آن‌هایی که از حمله ما به امریکا و شکسته شدن هیمنه آمریکا داغدار و عزادار شده بودند، کینه و نفرت‌شان را تلمبار کرده بودند و به بهانه ماجرای هواپیما این کینه و نفرت تلمبار شده را نسبت به نظام و سپاه و نسبت به مردم مؤمن و انقلابی در فضای مجازی و بعضا غیرمجازی خالی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، محمدصادق کوشکی با بیان اینکه ما دغدار همه آن‌هایی هستیم که در آن هواپیما بودند و امروز همه ایران مصیبت‌زده است، اظهار داشت: بعد از اطلاعیه ستاد کل نیروهای مسلح، یک فوران را در فضای مجازی شاهد بودیم که به نظر می‌رسد این فوران در طول این روزهای گذشته روی هم تلمبار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یعنی همه کسانی که از شهادت سردار سلیمانی و همراهانش خوشحال و از حضور و قدرشناسی مردم ایران از فرزندان فداکارشان ناراحت شده و کینه و بغض پیدا کرده بودند و همچنین آن‌هایی که از حمله ما به امریکا و شکسته شدن هیمنه آمریکا داغدار و عزادار شده بودند، کینه و نفرت‌شان را تلمبار کرده بودند و به بهانه این ماجرای هواپیما این کینه و نفرت تلمبار شده را نسبت به نظام و سپاه و نسبت به مردم مؤمن و انقلابی در فضای مجازی و بعضا غیرمجازی خالی کردند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه وقتی از بغض دشمن نسبت به خودمان سخن می‌گوییم مصداقش را امروز در فضای مجازی می‌بینیم، تأکید کرد: مخصوصا شکستن هیمنه امریکا در منطقه و اینکه امریکا برای اولین بار اینگونه در منطقه و جهان‌خوار و ذلیل شد، این برای آن عده‌ای که قبله و کدخدایشان آمریکا بود اصلا چیز ساده و راحتی نبود و به گونه‌ای می‌خواستند جیغ بزنند که چرا قبله‌ی ما یعنی آمریکا را زدید و به این بهانه کینه‌ها و نفرت‌ها را نسبت به سپاه و نظام بیرون ریختند.

کوشکی تأکید کرد: اتفاقات چند روز گذشته مردم ایران را دغدار کرده و همه ما داغدار و مصیبت زده‌ایم، اما عده‌ای این مسائل را بهانه‌ای کرده‌اند تا با ایجاد اغتشاش داغ جدیدی به ملت ایران تحمیل کنند و حوادث آبان ماه را تکرار کنند.

وی گفت: کسانی که وقتی پایگاه نظامیان تروریست آمریکا موشک خورد، داغذار شدند امروز دارند فراخوان می‌دهند برای تجمع و این‌ها مأموریت‌شان این است که خانواده‌هایی را دوباره داغدار کنند.

اقدام سردار حاجی‌زاده بلوغ مسئولیت‌پذیری در کشور بود

این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: امروز ما شاهد بلوغ مسئولیت‌پذیری در یک سردار سپاه هستیم، سردارهای سپاه همیشه نباید با شهادت الگو شوند برخی مواقع هم باید با مسئولیت‌پذیری الگو شوند و کاری که سردار حاجی‌زاده کرد فارغ از اینکه مقصر بوده یا نبوده، بلوغ مسئولیت‌پذیری در جمهوری‌اسلامی بود.

کوشکی خاطرنشان کرد: ما تا امروز در تاریخ 40 ساله غیر از مواردی که حضرت امام و رهبر انقلاب از مردم عذرخواهی کرده‌اند در بین مسئولین کشور نداشتیم کسی اینگونه شفاف، مؤدبانه و داغدار بیایید عذرخواهی کند و مسئولیت بپذیرد و این مسئله در این حادثه تلخ یک شکوفایی است.

وی اضافه کرد: سردار حاجی‌زاده نشان داد که شایسته این لباس سپاه است، وی جلوی دوربین تلویزیون کأنه شهید شد، برای بچه‌های سپاه هزار بار شهید شدن راحت‌تر از این است که در چنین وضعیتی قرار بگیرند و آن‌ها دوست داشتند که خودشان پیش مرگ  کسانی بشوند که در آن پرواز بودند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران عنوان کرد: چرا باید کسانی به راحتی 40 سال خدمات سپاه را هدف قرار بدهند همان سپاهی که چندی قبل بیش از 40 تن از اعضایش در مرز سیستان و بلوچستان مورد هدف ترور قرار گرفتند.

کوشکی افزود: مردم وقتی می‌گویند سپاه یادشان به تک تک کسانی می‌افتد که همین الان به اتفاق دیگر نیروهای مسلح دارند در چهار گوشه مرز از کشور مرزبانی می‌کنند که ما زندگی راحتی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: کسانی که امروز اینچنین ناجوانمردانه به سپاه حمله می‌کنند، چرا وقتی قطار تبریز- مشهد دچار سانحه شد و ده‌ها نفر از هم‌وطنان‌ما در آن قطار کشته و مجروح شدند و وزیر وقت با یک لحنی گفت این‌ها بیمه بودند چرا آن زمان تجمع نکردند که این نحو سخن گفتن اهانت به خانواده‌های دغدار است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» علیه اسرائیل گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و تنها از ۲۰ درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده برای تنبیه استفاده کردیم.

به گزارش تسنیم، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در گفت وگویی با اشاره به عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» علیه اسرائیل گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و تنها یک بخشی از یک نیرو بود.

وی افزود: ما آن شب در این عملیات تنها از ۲۰ درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده برای تنبیه استفاده کردیم و برای همین ۲۰ درصد هم یک صف آرایی عجیب و غریبی شد.

سردار حاجی‌زاده تاکید کرد: آمریکایی‌ها که گفته بودند ما دخالت نمی‌کنیم کاملا دخالت کردند و آمدند کنار رژیم صهیونیستی و رژیم هم حملات به مناطق شمال و محور حزب الله و غزه را تعطیل کرد و حتی یک بدون سرنشین هم در آن مناطق نداشتند و همه را به سمت ایران بسیج کردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: آمریکا، انگلیس و فرانسه به کنار رژیم صهیونیستی آمدند و بسیاری از کشور‌های اطراف هم به این رژیم کمک کردند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما رزم ناو‌ها و ناو‌های هواپیمابر خودشان را آوردند و آن شب تنها ۲۰ درصد توان نیروی هوافضای سپاه صرف مقابله با آمریکا و انگلیس و فرانسه و همه این‌ها شده بود و با این حال پیروزی بزرگ حاصل شد.

سردار حاجی زاده گفت: این پیروزی به برکت خون شهدا و تدبیر و تصمیم مقام معظم رهبری و دعا و تبلور اراده مردم بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | ناگفته‌های فرمانده نیروی هوافضای سپاه از عملیات وعده صادق
  • ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • (ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • توضیحات جدید و جالب سردار حاجی‌زاده از حمله نظامی به اسرائیل + فیلم | سپاه چند درصد تجهیزات تدارک دیده شده را استفاده کرد؟
  • ببینید | ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از حمله سپاه به اسرائیل
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم