Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اهداف پیش‌بینی شده در قانون ارتقا کیفی تولید خودرو هنوز محقق نشده اما تلاش‌هایی برای تحقق آنها در حال انجام است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، رضا رحمانی روز یکشنبه درباره میزان اجرای قانون ارتقا کیفی تولید خودرو و تولید محصولات صنعتی، اظهارداشت: این قانون بسیار وسیع بوده و شامل مواردی از جمله تحقیق و توسعه، آموزش، ارتباط با دانشگاه، استانداردسازی، کیفیت، ساخت داخل، خدمات پس از فروش، رقابت‌پذیر شدن و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.

وی در پاسخ به این پرسش که میزان تاثیر قانون ارتقا کیفی تولید خودرو بر بهبود کیفیت محصولات صنعتی به چه میزان است، توضیح داد: وضعیت کنونی نشان دهنده تاثیر تصویب این قانون و میزان اجرایی شدن آن است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه افزود: در واقع تاکنون به اهداف پیش‌بینی شده، دست پیدا نکردیم اما در حال پیگیری هستیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: وزیر صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۸۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی گردو خاک و کاهش کیفیت‌هوا در البرز

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ همچنین مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با هشدار وقوع گرد و‌خاک در استان از افراد آسیب پذیر و بیماران قلبی خواست از حضور در فضای باز خودداری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهم ترین نکات برای خرید قهوه عربیکا و خرید قهوه روبوستا چیست؟
  • پیش بینی قیمت الکترود در سال ۱۴۰۳
  • هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • پیش بینی گردو خاک و کاهش کیفیت‌هوا در البرز
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری