Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری به نقل از ایرنا، «سعید آذری» روز شنبه (۲۱ دی) در گفت‌وگو با این خبرگزاری  اظهار داشت: باشگاه استقلال از من شکایت کرده است و به طور حتم به موقع از خودم دفاع خواهم کرد.

وی افزود: خیلی‌ها تلاش کردند در آستانه بازی استقلال و فولاد خوزستان جنگ روانی به راه بیندازند اما موفق به انجام این کار نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: اختلاف ما با باشگاه استقلال نیست بلکه با مدیران این تیم است که در رقابت برای جذب یک بازیکن قافیه را باخته‌اند و از این شکست عصبانی و ناراحت هستند و حاشیه به راه انداخته‌اند.

آذری تصریح کرد: از هواداران باشگاه فولاد خوزستان که از بنده حمایت کردند تشکر می‌کنم و به طور حتم این عزیزان در بازی فولاد خوزستان و استقلال رسم میهمان‌نوازی را مثل همیشه به جا آورده و فرهنگ بالای مردم خوزستان را نشان خواهند داد.

وی تاکید کرد: هواداران استقلال بسیار فهیم هستند و تمامی حقایق را به خوبی درک کرده و نسبت به اتفاقات رخ داده به من لطف داشته‌اند و به طور حتم تحت تاثیر اظهارات غیرکارشناسانه برخی مدیران قرار نخواهند گرفت.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پایان درباره اظهارات جواد نکونام که که گفته‌ است جمعه ۲۷ دی‌ ماه مقابل استقلال بازی نخواهیم کرد، گفت: نظرات سرمربی فولاد خوزستان مورد تایید باشگاه است.

کد خبر 477583 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی محمدی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد اهواز پس از مدت یک دوره دوساله مدیریت در این مجموعه با تصمیم مدیران مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران برکنار و امیر وثوقی به جای وی منصوب شد.  

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور نعمتی رئیس اداره سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران و اعضای هیئت مدیره شرکت گروه ملی فولاد ایران در محل دفتر تهران این شرکت برگزار شد.

در این جلسه از خدمات علی محمدی مدیرعامل سابق تقدیر و طی حکمی امیر وثوقی از مدیران سابق بنیاد مستضعفان به‌عنوان مدیر عامل جدید گروه ملی صنعتی فولاد ایران معارفه شدند.  

طی یکسال گذشته کارگران گروه ملی فولاد ایران در اهواز خواهان مطالباتی از جمله قرارداد‌های با مدت عرفی و بلندمدت و همچنین اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این شرکت بودند که این مطالبات حاشیه‌هایی را در پی داشت.

دیگر خبرها

  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود