Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@06:30:13 GMT

یادواره های شهدا نباید به مسائل سیاسی آلوده شود

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۷۹۲۴۵

یادواره های شهدا نباید به مسائل سیاسی آلوده شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال سید محمدی صبح یکشنبه در جلسه‌ای با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف ما همراهی و دیدار با خانواده‌های شهدا است، اظهار کرد: خدمت به خانواده شهدا بزرگترین افتخار است.

وی در ادامه با بیان اینکه باید فرهنگ، ارزش‌ها و باورهای دفاع مقدس را در جامعه ترویج دهیم، گفت: برگزاری یادواره شهدا یکی از راهکارهای مناسب برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار صومعه سرا با اشاره به نقش مهم شهدا در پاسداری و حفاظت از انقلاب، تصریح کرد: شهدا متعلق به حزب و گروه خاصی نیستند. هدف شهدا دفاع از کشور بوده است.

وی با بیان اینکه در مراسم مربوط به شهدا باید به بحث شهید، اهداف، آرمان‌ها و کرامت شهدا پرداخته شود، گفت: بعضاً افرادی در مراسم مربوط به یادواره شهدا صحبت می‌کنند که جایگاه، هدف، آرمان شهدا نادیده گرفته می‌شود.

سید محمدی با تأکید بر لزوم آلوده نکردن مجلس شهدا به مسائل سیاسی، ادامه داد:: یادواره‌ها باید به دور از مسائل سیاسی برگزار شود.

کد خبر 4823370

منبع: مهر

کلیدواژه: صومعه سرا یادواره شهدا قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بوشهر بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ایلام شهادت شهرکرد سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه گرگان شیراز قزوین تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان یادواره هشت شهید روستای رودشتی سادات محمودی بخش پاتاوه و شهید ابروی محله شهید نورمحمد بیاد در روستای بنزرد بخش پاتاوه با حضور مسولین استانی وخانواده معظم شهدا جانبازان واقشار مختلف مردم برگزار شد.
جانشین سپاه شهرستان دنا گفت: شهدای ایران اسلامی در راه اعتلای اسلام و حفاظت از نظام جمهوری اسلامی که یک الگوی برگرفته از حاکمیت نبوی و علوی است به شهادت رسیدند. سرهنگ حسن زاده افزود: در طول تاریخ ایران برکتی به اندازه انقلاب اسلامی سراغ نداریم که خیرات و برکات آن برای عموم قابل مشاهده باشد و باید شکرگذار این جنبش بزرگ باشیم.
امام جمعه پاتاوه هم گفت: امروز کمردشمنان اسلام در برابر تفکر بسیجی و آرمان‌های شهدا خم شده است.
حجت الاسلام سیادت افزود: شهدای جنگ تحمیلی روز‌های پیروزی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام را باور داشتند و پرچم پیروزی را به دست ما داده اند که باید جوانان ما در قالب بسیج جهانی مسلمانان در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنند تا نابودی دشمنان را رقم بزنند. مسوول بسیج حوزه مقاومت سادات محمودی گفت: این یادواره با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، یادآوری جانفشانی‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برپا شد.
قوام صفت افزود: این یادواره‌ها در همه روستاههای سادات محمودی بخش پاتاوه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود