Web Analytics Made Easy - Statcounter

 بسیاری از افراد تصور می کنند که وقتی صحبت از چیدمان دکوراسیون داخلی منزل میشود تنها فضای مورد نظر، قسمت پذیرایی و نشیمن است. اما برای زیباتر شدن فضای یک خانه باید علاوه بر قسمت پذیرایی و نشیمن، تمام محیط خانه از جمله اتاق خواب و آشپزخانه هم در تناسب با سایر قسمت‌ها باشند تا بتوان در نهایت گفت که یک خانه ای زیبا و شیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برای داشتن دکوراسیون منحصر به فرد و جذاب در اولین گام باید وسایلی که در خانه قرار می گیرند، از جمله مبلمانی که در قسمت نشیمن و پذیرایی و سرویس خوابی که در قسمت اتاق خواب قرار می‌گیرد در تناسب باشند. برای اینکه شما بتوانید تمامی فاکتورها را با هم مد نظر قرار دهید، باید نکات لازم در رابطه با خرید مبل و سرویس خواب را بدانید تا با به کار گرفتن آنها در کنار سلیقه خود یک دکوراسیون زیبا و جذاب در خانه داشته باشید.

 در این مقاله تصمیم داریم تا در رابطه با راهنمای خرید مبل راحتی و سرویس خواب با شما صحبت کنیم. البته اگر تصمیم دارید که برای خانه خود به جای مبل راحتی مبل کلاسیک یا سلطنتی بخرید بازهم خواندن این مطلب برای شما نکات مفیدی به همراه خواهد داشت، زیرا خرید مبلمان اصول و قواعد پایه‌ای دارد که شما هر مبلمانی را که انتخاب می کنید باید به آنها توجه کنید تا از خرید خود رضایتمندی بیشتری داشته باشید.

نکات مهم در خرید و دکوراسیون مبل راحتی و سرویس خواب

 در مورد سرویس خواب ها هم تنوع در انواع مختلف مدرن و کلاسیک و سلطنتی وجود دارد و این شمایید که تعیین کننده نوع مبلمان و سرویس خواب برای خانه خود هستید. بهتر است خرید وسایل با توجه به متراژ و ابعاد فضایی که در اختیار شما قرار دارد باشد. به طور مثال اگر خانه کوچکی دارید، انتخاب سبک اشرافی و سلطنتی گزینه خوبی برای شما نیست، زیرا مبلمان سلطنتی حجم زیادی از فضا را اشغال می‌کنند و این باعث می‌شود فضای خانه شما تماماً توسط وسایل گرفته شود و نه تنها جا برای تردد باقی نمی ماند بلکه خانه زیبایی که شما می‌خواهید را نخواهد داشت و فقط با این وسایل بزرگ، شلوغ تر و دلگیر تر به نظر می‌رسد.

پس اگر خانه خانه کوچکی دارید و یا به هر دلیل تصمیم دارید مبل راحتی برای خانه خود خریداری کنید تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

 اولین نکته ای که باید در خرید مبل راحتی به آن توجه کنید انتخاب یک سبک مشخص و معین برای خانه خود است و کسی که مبل راحتی انتخاب کند قطعاً سبک مدرن را برای خانه خود در نظر گرفته است. بعد از اینکه سبک خرید مبلمان را انتخاب کردید باید تعداد قطعات ست مبلمان را با توجه به ابعاد و فضایی که در اختیار دارید خریداری کنید.

برای خرید مبلمان تنها زیبایی آن نباید ملاک خرید شما باشد بلکه جنس چوبی که در کلاف مبلمان به کار رفته و پارچه ای که به عنوان روکش روی مبلمان به کار می‌رود و جنس فوم یا اسفنجی که در قسمت نشیمن مبلمان وجود دارد در خرید شما تاثیرگذار است.

بهتر است کلاف مبلمان از چوب های با کیفیتی مثل راش، بلوط و گردو باشد. همچنین اسفنجی که در قسمت نشیمن مبلمان شما به کار می‌رود از اسفنج های ۲۵ کیلویی باشد و یا فوم سرد باشد زیرا فوم سرد نسبت به فوم گرم حالت خود را برای مدت طولانی‌تری حفظ می‌کند و دیرتر دفرمه می شود. پارچه ای که برای روکش مبلمان انتخاب می‌کنید باید از جنس مرغوب باشد و زود پرز نیاندازد و رنگ خود را از دست ندهد و قابل شستشو باشد.

 بعضی از نکاتی که هنگام خرید مبلمان باید به آن توجه کنید برای خرید سرویس خواب هم صادق است. به طور مثال جنس چوبی که در سرویس های خواب چوبی به کار می‌رود باید مرغوب و باکیفیت باشد تا طول عمر بیشتری داشته باشد. علاوه بر آن برای خرید سرویس خواب باید متراژ اتاق خواب را در نظر بگیرید و تشک تخت خواب باید از نظر طبی کاملاً استاندارد باشد تا با خوابیدن روی آن دچار مشکل فیزیکی نشوید.

 برای زیباتر شدن هر چه بیشتر فضای منزل خود تمام وسایل را بگونه خریداری کنید که در تناسب و هارمونی با یکدیگر باشند. اگر اتاق خواب کوچکی دارید می توانید از سرویس خواب برای این قسمت استفاده کنید که در قسمت زیر تخت‌خواب کشو و کمد وجود داشته باشد و بتوانید وسایل اضافی اتاق را داخل آن جا بدهید. وسایل مختلفی که در یک سرویس خواب کامل ارائه می شود با توجه به خواست و بودجه شما خواهد بود و می توانید هر کدام از آنها را که نخواستید از لیست حذف کنید تا قیمت آن کمتر شود.

 تست بدنه مبل راحتی و سرویس خواب

 یکی از مهمترین نکاتی که خیلی از افراد برای خرید مبلمان و سرویس خواب به آن توجه نمی‌کنند تست بدنه مبلمان است. به جز زیبایی و هماهنگی که بین وسایل مختلف وجود دارد، وسایلی که شما بابت خرید آن هزینه پرداخت می کنید باید در قسمت اتصالات هم کاملا محکم باشند تا وقتی از آن استفاده می کنید بعد از مدتی از هم جدا نشده و نشکند و این مستلزم استفاده از چوب مرغوب در ساختار کلاف مبل یا خود سرویس خواب می باشد و همچنین به کار بردن ابزارآلات خیلی محکم در قسمت اتصالات می تواند در دوام تاثیر گذار باشد.

 گارانتی مبلمان

برای خرید هر کدام از وسایل خانه، چه مبلمانی که برای قسمت نشیمن خریداری می‌کنید و یا حتی سرویس خوابی که برای اتاق خواب تهیه می‌کنید، سعی کنید از خریداران تقاضای گارانتی و ضمانت نامه کنید و اگر خریداری نسبت به محصولات خود ضمانت انجام دهد یعنی از کیفیت و دوام محصول خود مطمئن است و این اطمینان خاطر باعث می‌شود که شما هم با خیال راحت‌تری بابت خرید وسیله ها هزینه کنید.

قیمت مبل راحتی

نام محصول

قیمت

مبل راحتی کلاسیک مونت کومری

4,900,000 تومان

مبل راحتی چستر چلسی

5,500,000 تومان

مبل راحتی تختخوابشو باکس دار آکاژو

6,999,000 تومان

مبل راحتی کلاسیک لوییس

7,000,000 تومان

مبل راحتی آتن ATEN

7,500,000 تومان

مبل راحتی لورنزو

10,000,000 تومان

مبل راحتی پارالکس

9,200,000 تومان

مبل راحتی ورونیکا

12,000,000 تومان

مبل راحتی کاتالان

12,000,000 تومان

مبل راحتی چستر هاکوپیان

12,000,000 تومان

قیمت تخت خواب

نام محصول

قیمت

تخت خواب یک نفره دخترانه شیدا

999,000 تومان

تخت خواب یک نفره ورساچه

1,200,000 تومان

تخت خواب یک نفره اسپارتا

1,300,000 تومان

تخت خواب یک نفره آرزو

1,800,000 تومان

تخت خواب یک نفره مهتاب

1,950,000 تومان

قیمت سرویس خواب

نام محصول

قیمت

سرویس خواب دو نفره ستاره

1,600,000 تومان

سرویس خواب دو نفره وکیوم شیدا

2,600,000 تومان

سرویس خواب دو نفره جدید السا

4,500,000 تومان

سرویس خواب دو نفره قاصدک

4,800,000 تومان

سرویس خواب دو نفره کاسپین

4,900,000 تومان


از کارخانه به خانه با آف دکور

سایت آف دکور برای راحتی افراد امکانی را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند مبلمان و دکوراسیون منزل مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت آف دکور بررسی کنند و با کیفیت عالی و قیمت ویژه خریداری کرده و در سراسر ایران دریافت کنند .

امکان خرید مبل راحتی، سرویس خواب، تخت خواب به همراه راهنمایی دکوراسیون با تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون آف دکور (offdecor.com) که می‌توانیم مدل‌ های متنوع در دسته ‌بندی‌ های مختلف مبل راحتی، مبل استیل و کلاسیک، سرویس خواب، تخت خواب، میز جلو مبلی و میز عسلی و … بررسی و به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنیم.

2121

کد خبر 1341520

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رسول اسدی رییس فدراسیون دوچرخه سواری در جمع رسانه ها در خصوص آخرین وضعیت این فدراسیون گفت: کل بدهی جاری فدراسیون را پرداخت کرده ایم و با پرداخت بدهی های بین المللی بعد از چند سال در فدراسیون جهانی جز برنامه های سولیداریتی قرار گرفته ایم. می توان گفت که فدراسیون به آرامش نسبی رسیده است.

وی افزود: ما در حال حاضر فقدان آیین نامه داریم. این رشته با این سابقه، آئین نامه سازمان لیگ ندارد و از ۱۵ سال قبل این اسناد به روز نشده است و حالا این آیین نامه را به روز کرده ایم. در کنار آن در بخش های دیگر مانند آموزش، داوری و.. درحال تدوین آیین نامه هستیم.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات ما این است که امین اموال در این چند سال نداشتیم و به طور مثال سیستم انبار داری نداریم و اجرایی کردن این موارد زمان می برد. زمانیکه بدانیم چه موجودی داریم قطعاً می توانیم برای تجهیز کمبودها برنامه ریزی کنیم.

اسدی خاطرنشان کرد: زخم عمیقی که در چند سال قبل به فدراسیون زده اند به این راحتی درست نمی شود. پرداخت ده هزار دلار قسط بدهی جهانی سالیان گذشته کم نیست.

وی در ادامه به بحث تیم های ملی و برنامه های جوانگرایی هم اشاره کرد و گفت: جوان گرایی یک حرف است، کلی داستان دارد و نیازمند برنامه ریزی است نمی توان به راحتی هر قهرمانی را حذف کنیم تا بخواهیم با ورود جوانان جوانگرایی کنیم. با سیاست باید بودجه و برنامه ها را به این سمت سوق بدهیم.

وی به برنامه های تیم ملی هم اشاره کرد و گفت: ۶ نفری که با مربی جدیدمان کار می کنند جوان هستند و فرآیند برنامه ها شروع شده است. شاید حاصل این فرآیند جوانگرایی را چند سال دیگر ببینیم.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری در مورد رئوس برنامه های سال جاری هم گفت: اردوهای تیم ملی را شروع کرده ایم. برای دختران هم منتظر پایان فصل اموزش و تحصیل مدارس هستیم. ۵ مرحله برای جوانان اردو داریم. قرار است تیم کوهستان ماه آینده به مالزی برود و تیم دوچرخه سواری جاده هم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ابتدا به ترکیه و بعد ازبکستان رفته و سپس راهی قزاقستان محل برگزاری مسابقات می رود. قرار است ما هم در قزاقستان در اجلاس آسیایی حاضر شویم.

او با بیان اینکه روزهای پر ترافیکی راپشت سر می گذاریم، تصریح کرد: تجهیز مرکز سنجش اصلی ترین برنامه ما بعد از المپیک است. بررسی عملکرد مدون ورزشکاران که کشورهای دیگر سالهاست انجام می دهند. بسیاری از مشکلات ما به دلیل همین عدم برنامه ریزی و رصد ورزشکاران بوده است. این مرکز سنجش یک‌ کار ریشه ای برای ارزیابی عملکردمان است و قطعاً به کمک آن پیشرفت و پسرفت مان را ارزیابی خواهیم کرد. یکی از پیشرفت های ما در این مرکز در بخش کنترل دوپینگ خواهد بود.

اسدی ادامه داد: بعد از این مرکز، مرکز سنجش هیات ها را هم راه اندازی خواهیم کرد. وزارت ورزش و کمیته هم به ما کمک می کنند. از اینجا کار علمی فدراسیون و نحوه انتخاب نفرات در اعزام ها شروع می شود. به این شکل حتی اعزام ها هم هدفمند می شود. این طور نیست که مربی بگوید ورزشکار مدال می گیرد اما در زمان مسابقه ببینیم ورزشکار در سطح آسیا نبوده است.

وی به برنامه های دیگر فدراسیون در بخش پایه هم اشاره کرد و گفت: مربی خارجی تیم ملی از ما درخواست برپایی اردوها و مسابقات خارجی کرده است. قرار است تیم های پایه را به ارمنستان و روسیه اعزام کنیم. در بخش جوانان سه مسابقه بین المللی را در تهران و البرز پیش بینی کرده ایم تا ورزشکاران به سطح آمادگی خوبی برسند.

اسدی با بیان اینکه پیک برنامه های فدراسیون دومرخه سواری تا المپیک خواهد بود خاطرنشان کرد: بعد از المپیک به زیر ساخت ها خواهیم رسید. برنامه ها و لیگ ها و مسابقات و آموزش همگی براساس ایین نامه ها خواهد بود و بهبود می یابد.

کد خبر 6091913

دیگر خبرها

  • دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • چگونه یک تخت خواب دنج برای چیدمان رویایی بسازیم
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • میگل: ایران پادشاه فوتسال آسیاست اما به‌راحتی قبل نمی‌برد
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی