Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@06:42:14 GMT

رقم قرارداد ویلموتس سرانجام مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۷۹۶۶۶

رقم قرارداد ویلموتس سرانجام مشخص شد

ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال که از مدیران جوان فوتبال است و خیلی‌ها آینده او را روشن می‌بینند، امروز در برنامه سلام صبح بخیر باردیگر شفاف و به دور از پنهان کاری حرف‌های خود را مطرح کرد. او در این برنامه اعلام کرد دستمزد سالیانه مارک ویلموتس و دستیارانش حدود ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکوری تاکید داشت این رقم رقم سنگینی در دنیای فوتبال نیست. اگر این رقم را به یورو تبدیل کنید رقم حدود ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار می‌شود که بسیار نزدیک به همان رقم ۳ میلیون دلار است. البته باید هزینه رفت و آمد‌های ویلموتس و دستیارانش، خرج زندگی آن‌ها در تهران، اجازه خانه، ماشین و... را هم اضافه کرد که مشخص می‌شود رقم حتی بالاتر از سه میلیون دلار می‌رود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ویلتموس تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۹۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش برای مصاف با آلومینیوم را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، اوسمار ویرا ترکیب تیمش برای دیدار برابر آلومینیوم اراک را مشخص کرد. بر همین اساس پرسپولیس امروز با ترکیب امیررضا رفیعی، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد خدابنده‌لو، گولسیانی، عبدالکریم حسن، اورونوف و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌رود.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌ حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی اراک مهمان آلومینیوم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • پالیتیکو: آمریکا آماده امضای قرارداد ۶ میلیارد دلاری تسلیحاتی برای اوکراین است
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد