Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و رسیدگی به شکایات گفت: با دستور وزیر ورزش، نظارت و بازرسی از باشگاههای بدنسازی با جدیت و دقت ادامه دارد. ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نصرالله پریچهره، مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و رسیدگی به شکایات اظهار داشت: با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان مبنی بر نظارت بر سلامت باشگاه‌ها و در راستای توسعه ورزش پاک و جلوگیری از توزیع و مصرف داروهای نیرو زا در 6 ماه نخست سال از 11 هزار 519 باشگاه خصوصی با همکاری ادارات کل ورزش و جوانان استانهای سراسر کشور بازرسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا باشگاه‌های فاقد مجوز شناسایی شدند و در پی آن با اماکن ورزشی که اقدام به توزیع داروهای نیروزا می کردند برخورد قانونی صورت گرفت.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات در ادامه سخنانش از پلمپ 286 باشگاه ورزشی خبرداد و افزود: طبق دستور وزیر ورزش و جوانان به ادارت کل ورزش و جوانان سراسر کشور ابلاغ کردیم که با قوت و قدرت بازرسی استمرار یافته تا شاهد فضای پاک و سالم در باشگاههای بدنسازی باشیم.

نامه سازمان بازرسی درباره سفر خارجی تیم‌ها ربطی به مسائل امنیتی ندارد

پریچهره تصریح کرد: از مردم هم می‌خواهم در صورت مشاهده، تجویز و فروش هرگونه دارو در باشگاه‌های ورزشی با مسوولان بازرسی ادارت کل ورزش و جوانان استان‌ها از طریق سامانه مربوطه تماس گرفته تا پیگیری واقدام قانونی صورت بگیرد.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بدنسازی و پرورش اندام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بدنسازی و پرورش اندام بدنسازی و پرورش اندام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۹۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر ورزش شدید بر سرطان

آفتاب‌‌نیوز :

محققان معتقدند ورزش با شدت بالا باعث افزایش مصرف گلوکز توسط اندام‌های داخلی و در نتیجه کاهش در دسترس بودن انرژی مورد نیاز برای رشد تومور‌ها می‌شود.

با استفاده از داده‌های یک مطالعه، محققان ۷۲ درصد سرطان متاستاتیک کمتری را در شرکت کنندگانی که به طور منظم در فعالیت‌های هوازی با شدت بالا شرکت می‌کردند، یافتند.

در مطالعه دیگری که روی موش‌ها انجام شد، محققان دریافتند که فعالیت هوازی باعث کاهش ایجاد تومور‌های متاستاتیک در غدد لنفاوی، ریه‌ها و کبد حیوانات می‌شود.

سرطان متاستاز شده، سرطانی است که از جایی که شروع شده به قسمت دیگری از بدن گسترش یافته است.

محققان با تحقیق خود مکانیسم پشت اثر پیشگیرانه ورزش را شناسایی کردند. آن‌ها دریافتند که فعالیت بدنی باعث افزایش مصرف گلوکز توسط اندام‌های داخلی می‌شود که به معنای انرژی کمتر در دسترس تومور است.

به عبارت ساده‌تر، ورزش اندام‌های ما را برنامه ریزی مجدد می‌کند تا به مواد مغذی بیشتری نیاز داشته باشند که باعث می‌شود مواد مغذی کمتری برای رشد تومور در دسترس باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تاثیر ورزش شدید بر سرطان
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام