Web Analytics Made Easy - Statcounter

این هافبک 19 ساله از زمان رسیدن به ترکیب اصلی تیمش، چندان به طور مستمر بازی نکرده است ولی ظاهرا فصل بعد برای او بسیار مهم خواهد بود. 

طرفداری- پپ گواردیولا قصد ندارد جانشینی برای داوید سیلوا استخدام کند زیرا فیل فودن در منچسترسیتی حضور دارد.

به گزارش سایت گل، جدایی داوید سیلوا از منچسترسیتی در پایان فصل این فرصت را به محصول آکادمی سیتی می‌دهد تا خودش را در این تیم جا بیاندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فودن در مجموع رقابت‌های این فصل 21 بار به میدان رفته است ولی فقط در یک مورد از 11 مسابقه‌اش در لیگ برتر، بیش از یک ساعت در زمین حضور داشت. گواردیولا در این رابطه گفته است:

فیل بازیکن خارق العاده‌ای است ولی هنوز می‌تواند پیشرفت کند. گاهی طول می‌کشد تا بفهمد دقیقا چه کاری باید انجام بدهد؛ بعضا باید صبور بود. ولی داوید در پایان این فصل جدا می‌شود ولی قرار نیست جانشینی برای او جذب کنیم چون فیل را در اختیار داریم. به فیل اعتماد داریم. اگر به او اعتماد نداشتیم، سراغ هافبک دیگری در بازار می‌رفتیم ولی ما فیل را در تیم خود داریم. 

یکی از انتقادهایی که در دوران حضور گواردیولا در سیتی مطرح شده است، این است که او به جوانان تیمش اعتماد نمی‌کند. 

دوست دارم به بازیکنان جوان تیم کمک کنم ولی این باشگاه انتظارات زیادی دارد. باید در بازی‌ها برنده شد. حقیقت این است که حتی اگر چهار قهرمانی کسب کنیم، باز هم کافی نیست. فصل قبل چهار جام کسب کردیم ولی کافی نبود چون قهرمان لیگ قهرمانان نشدیم. واقعیت این است که جوانان در اینجا باید با مدافعان میانی و هافبک‌های خارق العاده رقابت کنند. این که جوانانی مثل فودن به خاطر حضور این بازیکنان فوق العاده به اندازه کافی فرصت بازی کردن پیدا نمی‌کنند، یک واقعیت تلخ است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۹۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴

ماجراجویی سیلوا در انگلیس به پایان می‌رسد

طرفداری | تیاگو سیلوا با انتشار ویدیویی اعلام کرد در پایان فصل جاری و پس از ۴ سال، چلسی را ترک خواهد کرد. سیلوای ۳۹ ساله که لقب مسن‌ترین بازیکن تاریخ چلسی را به دوش می‌کشد، در آگوست ۲۰۲۰ با قراردادی چهار ساله به جمع آبی‌های لندن پیوست و موفق شد با این تیم به عناوین مهمی چون قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سوپرکاپ یوفا و جام باشگاه‌های جهان دست یابد.

سیلوا تا به این لحظه ۱۵۱ بازی برای چلسی انجام داده و موفق به ثبت 9 گل و ۳ پاس گل شده‌است. از فلومیننزه به عنوان مقصد بعدی این مدافع باتجربه یاد می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • غیبت فیل فودن و روبن دیاز مقابل ناتینگهام فارست به علت بیماری
  • ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!