Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@15:55:15 GMT

پلمپ ۲۸۶ باشگاه به دلیل توزیع مواد نیروزا

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۷۹۹۸۲

پلمپ ۲۸۶ باشگاه به دلیل توزیع مواد نیروزا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نصرالله پریچهره گفت: با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان مبنی بر نظارت بر سلامت باشگاه ها و در راستای توسعه ورزش پاک و جلوگیری از توزیع و مصرف داروهای نیرو زا، در ۶ ماه نخست  سال از ۱۱ هزار و  ۵۱۹ باشگاه خصوصی با همکاری ادارات کل ورزش و جوانان استانهای سراسر کشور بازرسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا  باشگاههای فاقد مجوز شناسایی شدند و در پی آن با اماکن ورزشی که اقدام به توزیع داروهای نیروزا می کردند برخورد قانونی صورت گرفت.

مدیر کل دفتر مدیریت  عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات از پلمپ  ۲۸۶  باشگاه ورزشی خبرداد و افزود:حسب دستور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان  به ادارت کل ورزش و جوانان سراسر کشور ابلاغ کردیم که با قوت و قدرت بازرسی استمرار یافته تا شاهد فضای پاک و سالم در باشگاههای بدنسازی باشیم.

پریچهره خاطر نشان کرد: از مردم هم می خواهم در صورت مشاهده، تجویز و فروش هرگونه  دارو در باشگاه های ورزشی با مسوولان بازرسی ادارت کل ورزش و جوانان استان ها از طریق سامانه مربوطه تماس گرفته تا پیگیری واقدام قانونی صورت بگیرد.

کد خبر 4823406

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان باشگاه های ورزشی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال امید ایران المپیک 2020 توکیو قاسم سلیمانی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران گابریل کالدرون جام تختی کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان فرهاد مجیدی رقابتهای انتخابی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مسابقات استانی پرس سینه با لوازم و بدون لوازم با حضور ۱۱۰ نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی درسالن ورزشی شهید کاظمی سقز برگزار شد.

اصلانی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گفت: نفرات برتر به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت در شهر مهاباد برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

این مسابقات در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بوده برگزار شد.

در پایان در رده نوجوانان و جوانان تیم و بزرگسالن تیم بانه بر سکوی نخست ایستاد و در رده پیشکسوتان نیز سنندج قهرمان شد.

 

دیگر خبرها

  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور